امام جمعه ساوه:

پیام مهم شهدا مقاومت و ولایت مداری است/فرهنگ دفاع مقدس باید هرچه بهتر به جوانان منتقل شود

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی در پنجمین یادواره شهدای روستای سامان بخش نوبران شهرستان ساوه با اشاره به سخنان رهبری گفت: مراسم گرامیداشت شهدا کمتر از شهدات نیست زیرا باعث می شود راه و روش و مسیر شهدا فراموش وگم نشود.
کد خبر: ۹۱۷۸۳۸۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه، امام جمعه شهرستان ساوه در مراسم یادواره شهدا با اشاره به سخنان رهبری گفتند: مراسم گرامیداشت شهدا کمتر از شهدات نیست زیرا باعث می شود راه و روش و مسیر شهدا فراموش وگم نشود.


حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم حسینی در ادامه گفت:طبق آیات قرآن شهدا انسانهای برگزیده ای هستند که در قله ایمان قرار دارند و عدم انگیزه مالی ، شهرت ،عنوان و منصب است که به شهدا ارزش می دهد و در تشخیص حق و باطل درست عمل کردند .


وی همچنین افزود: باید با خدا عهد و پیمان بست و شهدا کسانی هستند که با خدا پیمان بستند و به پیمانشان وفادار بودند و عمل کردند وصداقتشان رانشان دادند و آگاهانه این راه را انتخاب کردندواین عهد را با خونشان امضاء کردند و در عمل صادق بودند.


نماینده ولی فقیه شهرستان ساوه در ادامه گفت: منتظران شهادت هم مردان بزرگی هستند که با خدا پیمان بسته و برعهد و پیمان خود وفادار هستند.


وی همچنین "ولایت مداری و مقاومت" را از پیام های شهدا عنوان کرد و گفت: شهدا رفتند که ولایت و نظام اسلامی بماند و ولایت پذیری اولین شاخصه حزب الهی بودن است وبه فرموده امام راحل(ره) هر مسئولی که نافرمانی مدنی بکند ذره ای مشروعیت ندارد و وظیفه ما پذیرش وتبعیت پذیری ازولایت است.
وی همچنین در ادامه افزود:شهدا از جان ،مال و ناموس خود گذشتند تا کشور دارای نظام اسلامی باشد و کشور اسلامی با فساد جور در نمی آید و باید بی عدالتی ها،تبعیض ها،ناروایی ها از بین برود واز اقدامات دستگاه قوه قضائیه تشکر می کنم.

ارسال نظرات