خبرهای داغ:
همزمان با هفته دفاع مقدس همایش ائمه جمعه و جماعات با حضور سرهنگ پاسدار محمد شفیعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار، بنهری فرماندار و هیات امناء مساجد، فرماندهان حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان برخوار در بیت آیت الله ناصری دولت آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۸۳۸۶
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، همزمان با هفته دفاع مقدس همایش ائمه جمعه و جماعات با حضور سرهنگ پاسدار محمد شفیعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار، بنهری فرماندار و هیات امناء مساجد، فرماندهان حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان برخوار در بیت آیت الله ناصری دولت آباد برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار محمد شفیعی گفت: نقش فرهنگی مسجد باید احیا شود و حضور جوانان در مسجد باید پر رنگ تر شود. در زمان دفاع مقدس همه فعالیت ها از مسجد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار افزود: فعالیت فرهنگی مسجد با محوریت امام جماعت به عنوان سنگر باید فعال تر شود و همه فعالیتهای بسیج باید با محوریت مسجد برگزار شود.

در ادامه حجت الاسلام مظاهری مسئول تعلیم و تربیت سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) گفت: حقیقت انقلاب در قصه مکتبش است. آمریکایی ها از خواسته هایشان کوتاه نمی آیند و با مکتب ما کار دارند. در دفع مقدس حقیقتا جنگ جهانی سوم بود که همه دنیا در مقابل ایران جنگ کردند.

وی تصریح کرد: مبدا انقلاب از مساجد شروع شده از مساجد کلمه حق به سمع مردم رسید. مسجد حقیقتا سنگر انقلاب بوه است. انقلاب به خوبی جلو رفته و فراگیر شده است و در این روزها در هیچ کشور نیست که شیعه نباشد و آن ثمره انقلاب است.

در این جلسه آقاجانی به عنوان نماینده فرماندهان پایگاههای بسیج و حجت الاسلام مهدی معینی نماینده ائمه جماعات شهرستان مطالبی پیرامون تعامل بهتر فرماندهان پایگاهها با هیئت امنا و ائمه جماعات مساجد بیان کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها