خبرهای داغ:
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور:

جنگ نظامی علیه ایران مساوی با نابودی اسرائیل است

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: شعار ما می‌توانیم از دستاوردهای انقلاب و درس‌های امام راحل (ره) بود و امروز جوانان نسل دوم و سوم ما به پشتوانه همین شعار به قله‌های علم و دانش و صنعت رسیده اند. امروز اقتدار نظامی ما به گونه‌ای است که دشمنان عُرضه حمله به ایران اسلامی ما را ندارند و می‌دانند که جنگ نظامی علیه ایران مساوی نابودی اسرائیل است.
کد خبر: ۹۱۷۸۳۴۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان درمیان گفت: در دوران سال دفاع مقدس، جوانان و طلاب با تکیه بر خودباوری به موفقیت رسیدند، شعار ما می توانیم دستاورد دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.


سید مرتضی بختیاری بیان کرد: خودباوری جوانان ما باعث شده که امروز به عنوان یک قدرت برتر نظامی در منطقه تبدیل شویم.


بختیاری اظهار داشت: شعار ما می‌توانیم از دستاوردهای انقلاب و درس‌های امام راحل (ره) بود و امروز جوانان نسل دوم و سوم ما به پشتوانه همین شعار به قله‌های علم و دانش و صنعت رسیده اند. امروز اقتدار نظامی ما به گونه‌ای است که دشمنان عُرضه حمله به ایران اسلامی ما را ندارند و می‌دانند که جنگ نظامی علیه ایران مساوی نابودی اسرائیل است.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور عنوان کرد: تحریم های اقتصادی دشمنان با همت جوانان ما شکست می‌خورد، آمریکایی‌ها که روزی می‌گفتند که تحریم‌های ما اثر گذاشته و ایران دارد تضعیف می‌شود، خود آنان امروز اذعان دارند که تحریم‌ها بر روی ایران اثر نگذاشته‌است.


بختیاری گفت: هفته دفاع مقدس یادآور روزهای سختی که استکبار جهانی با حمایت رژیم بعث عراق و صدام خائن جنگی را بر تحمیل کردند که ملت عزیز، قوی و قدرتمند و ولایت مدار ایران اسلامی در برابر آنان هشت سال ایستادگی کردند.


بختیاری با بیان اینکه دشمنان در شرایطی جنگ را بر ما تحمیل کردند که انقلاب ما تازه به پیروزی رسیده بود و سپاه پاسداران به عنوان یک نهاد برخواسته از بطن مردم تازه شروع با کار کرده بود، اضافه کرد: منافقین و دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شعار انحلال ارتش را می‌دادند که امام راحل قاطعانه در برابر آنان ایستاد.


وی بیان کرد: منافقین و دشمنان کوردل در آن زمان به دنبال اختلاق بین شیعه و سنی بودند که با هوشیاری مردم شیعه و سنی و امام راحل نقشه‌های آنان نقش برآب شد.


رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: دشمنان در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی توطئه های زیادی برای براندازی آن طراحی کردند که امام راحل فرمودند که ما در برابر استکبار ایستادگی می‌کنیم و آمریکا شیطان بزرگ است و اجازه نمی‌دهیم که مانند گذشته منابع ملت را ببرد و ملت را به استثمار بکشند.


بختیاری ادامه داد: ملت بصیر، هوشیار و همیشه در صحنه ایران اسلامی و جوانان نسل اول انقلاب در برابر تمام توطئه‌های دشمنان با هوشیاری قاطعانه ایستادگی کردند و خداوند متعال در نهایت پیروزی را آن ما کرد.


وی اظهار داشت: دشمنان صدام را تجهیز و حمله به ایران در شهریورماه 1359 شروع کردند و 19 فرودگاه ما را در آن واحد بمباران کردند تا بلکه بتوانند از راه نظامی بتوانند انقلاب ما را شکست دهند که با توکل به خداوند پیروزی از آن ما شد.

 

بختیاری بیان کرد: به تعبیر تمام تحلیل گران سیاسی اگر بسیج در کنار نیروی‌های نظامی نبود، معلوم نبود که جنگ به پیروزی برسد و حضور آگاهانه و مقتدرانه بسیج در کنار نیروی‌های مسلح باعث پیشرفت های زیادی در روند جنگ شد.


وی اضافه کرد: هشت سال جنگ را بر ملت ایران تحمیل کنند و نهایت در قطعانامه 598 نیز پذیرفتند که مقصر و تجاوزگر اصلی جنگ کشور عراق است.


رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه باید دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس برای نسل‌های بعدی انقلاب تشریح شود، اضافه کرد: یکی از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس این است که ملتی که با اعتقاد کامل وارد میدان شود، شکست ناپذیر است.


بختیاری با بیان اینکه دشمنانی که در هشت سال دفاع مقدس نتوانسته‌اند ملت ایران را به زانو درآوردند می‌خواهند با تحریم‌های ظالمانه اقتصادی به زانو در بیارند، اضافه کرد: دشمنان بدانند که ملت ایران در تمام صحنه‌ها حاضرند و از آرمان‌های اسلام و انقلاب خود دفاع می‌کنند.


وی بیان کرد: ملت ایران با الگوگیری از آیات قرآن کریم و فرهنگ اهل بیت(ع) انقلاب خود را به پیروزی رسانند و امروز انقلاب اسلامی ما برای تمام آزادی خواهان جهان الگو شده‌است.


وی گفت: داعش دست پرورده استکبار جهانی است که با نام اسلام به میدان آمد و جنایت‌های زیادی در کشورهای مسلمان انجام داد، استکبار جهانی از جنایت‌های داعش بر علیه خود مسلمانان بهره‌برداری کردند و می‌خواستند که چهره اسلام را خشن جلوه دهند و در آخر تمام اقدامات داعش به ضرر و نابودی خودشان تمام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار