خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثارالله در یادواره 153 شهید شهر ضیا آباد:
سردار ذوالقدر گفت: امروزه ما از نظر تجهیزات قوی هستیم و یک قدرت نظامی در دنیا محسوب می شویم ولی ترس آمریکا به دلیل قدرت ایمانی مردم ایران است.
کد خبر: ۹۱۷۸۲۷۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار ذوالقدر، معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثارالله در یادواره 153 شهید شهر ضیا آباد اظهار کرد: یکی از بزرگترین و زیبا ترین و پر افتخار ترین برگ های زرین تاریخ حکومت اسلام دفاع مقدس است.

وی اذعان کرد: این دوران پر افتخار با خون شهدا به ثمر رسید و پیروزی ما و امنیت ما زیر دین شهدا است .

سردار ذوالقدر بیان کرد: دفاع مقدس طولانی ترین جنگ بعد از جنگ جهانی است، و برای ایران اولین جنگی است که در آن یک وجب از خاک کشور کم نشد و اولین جنگی بود که دشمنان این خال و استعمارگران جهان نتوانستند خواسته شان را بر ما تحمیل کنند.

وی اشاره کرد: نباید فکر کنیم که دشمن در برهه های خاص فقط یک نوع از دشمنی را به جانب ما رواداشته است، جنگ، تهاجم فرهنگی و تحریم از انواع آن است، لذا تحریم های موجود فقط برای امروز نیست.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثارالله در با اشاره به قدرت و نفوذ ایران اسلامی در منطقه بیان کرد: امروز مردم عراق اعلام می کنند که اگر سردار قاسم سلیمانی نبود عراق نبود، اگر امروز در عراق با فتوای شیعه چند هزار نفر بسیج میشوند به دلیل اسلامی بودن و به برکت همین شهدا ء و معلمی این شهداء بصیر و ولایت مدار است.

ذوالقدر افزود: رهبر معظم انقلاب میفرماید: هر شهید مدافع حرم دو شهید محسوب میشوند چون حق آنها بیشتر از این هاست! امروز اگر در یمن سنگ تبدیل به موشک شده و شجاعت عرب های یمنی بیشتر شده به برکت شهداء می باشد.

این مسوول تبیین کرد: اولین قدرت نظامی دنیا( امریکا) که امروزه پهپاد آن ها را می زنیم (ترامپ) تشکر میکند که هواپیمای با سرنشین آنها را نزدیم و این به برکت جوان های ما است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثارالله یادآور شد: شجاعت همین بچه ها باعث دگرگونی در تفکرات جهان شده، هم اکنون جوان های دوران جمگ و دفاع زنده اند و ما به برکت آنها زندگی میکنیم. زنده انهایند و ما مرده ایم و روزی ما بخاطر همین ایثار شهداء است و شما مردم ضیاء اباد روزی خوار همین 153 شهد می باشید.

سردار ذوالقدر خاطر نشان کرد: ترس آمریکایی ها از ژن شجاعت ایرانی ها است و می گویند که ما این ژن را باید از ایرانی ها در آوریم و به سربازانمان تزریق کنیم قافل از اینکه بدانند این ژن ریشه اسلامی دارد.

وی در خاتمه بیان کرد: امروزه ما از نظر تجهیزات قوی هستیم و یک قدرت نظامی در دنیا محسوب می شویم ولی ترس آمریکا به دلیل قدرت ایمانی مردم ایران است.

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها