خبرهای داغ:

جلسه مجمع جهادی استان برگزار شد

جلسه مجمع جهادی استان قزوین با حضور هیئت رئیسه، کارگروه های تخصصی و مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین و با هدف بررسی عملکرد چندین ماهه و تعیین نقشه راه این مجمع در سازمان بسیج سازندگی استان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۷۸۲۷۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جلسه مجمع جهادی استان قزوین با حضور هیئت رئیسه، کارگروه های تخصصی و مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین و با هدف بررسی عملکرد چندین ماهه و تعیین نقشه راه این مجمع در سازمان بسیج سازندگی استان برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه رئیس مجمع ضمن ارائه گزارش، در خصوص همکاری دستگاه های خدمات رسان از جمله بنیاد علوی، بنیاد برکت، کمیته امداد امام خمینی(ره)، آستان قدس و... مواردی را مطرح نمود و بر همکاری بیشتر این دستگاه ها تاکید کرد، بر این اساس مقرر گردید که سازمان بسیج سازندگی استان موارد مطرح شده را پیگیری نماید.

سرهنگ صادق پور، مسئول بسیج سازندگی استان قزوین نیز در این جلسه بر لزوم حمایت از گروه های جهادی و تحقق بیانیه مقام معظم رهبری در مورد گروه های جهادی تاکید کرد.

وی از مدیران دستگاه ها و ادارات خواست به دلیل حضور پربرکت و امید آفرین نیروهای جهادی در مناطق محروم جهت تسهیل حضور آن ها در این مناطق اقدامات و همکاری های لازم را انجام دهند.

در پایان، اعضای جلسه بر ایفای نقش جدی صداوسیما و رسانه های جمعی به منظور حمایت و انعکاس فعالیت های جهادگران تاکید نمودند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها