سردار موسوی اظهار داشت : عزت و اقتدار کنونی که اکنون داریم نتیجه رشادت، صبر و استقامت و فداکاری های شهدا، ایثارگران و خانواده های آنها است.
کد خبر: ۹۱۷۸۲۶۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سیدحیدر موسوی در همایش مشترک نیروهای مسلح در شهرستان فردیس اظهار داشت :  هفته دفاع مقدس یادآور جانفشانی و رشادت ها شهدا و ایثارگران است، دلاورمردانی  که عاشقانه دل به آرمانهای  امام راحل عظیم الشأن، سپردند و برای عظمت ،عزت و جایگاه والای  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی کردند.

وی افزود : شهدای عزیز با نثار خون خود، امنیت و آرامش را برای ملت ایران به ارمغان آورده اند  و ما وظیفه سنگینی در قبال خون شهدا داریم.

سردار موسوی ادامه داد : عزت و اقتدار کنونی که اکنون داریم نتیجه رشادت، صبر و استقامت و فداکاری های شهدا، ایثارگران و خانواده های آنها است.

وی گفت: امروز مردم کشورهای یمن، سوریه و عراق از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته  و در برابر استکبار ایستاده اند و دشمن را به زانو درآوردهاند.

سردار موسوی تصریح کرد : در طول چهار دهه ای که از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران می گذرد، دشمنان تلاش داشتند تا با توطئه هاف تحریم ها و فشارهای اقتصادی ملت را به زانو درآورند اما ملت ایران با ایستادگی و مقاومت نقشه انان را نقش بر آب کرده است.دشمنان همیشه چشم طمع به ایران اسلامی داشته و در طول این چند سال همیشه به دنبال بازگرداندن حاکمیت خود به این سرزمین بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هدف امام حسین (ع)  احیای اسلام ناب محمدی (ص)در مقابل اسلام انحرافی بود، افزود : دفاع مقدس از قیام امام حسین (ع) و عاشورای حسینی الهام گرفته است.

سردار موسوی ، هدف جمهوری اسلامی ایران در سوریه را دفاع از مردم این کشور عنوان کرد و اظهار داشت: اگر ایران در سوریه حضور پیدا نمی کرد امروز این بحران از طریق عراق وارد مرزهای ایران می شد که برای امنیت ملی ما بسیار خطرناک بود.

 این مراسم با حضور یگانهای سپاه شهرستان فردیس ، نیروی انتظامی ،یگان نمونه تکاوران نیروی  زمینی ارتش ،گردان امنیتی عمار و گروهان های نمونه از گردان بیت المقدس و گردان الزهرا(س) ، خواهران و برادران بسیجی و خانواده معظم شهدا ، فرماندار ، امام جمعه ، دادستان عمومی و انقلاب فردیس و دیگر مسئولان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها