خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت راه اندازی کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان رازی بیرجند گفت: به دلیل اینکه این بیمارستان تخصصی ویژه بیماری های قلبی و ارولوژی است، نیاز به فعالیت کانون بسیج در این بیمارستان به منظور پیگیری درمان و خدمات رسانی به بیماران این حوزه در مناطق محروم استان احساس می شد.
کد خبر: ۹۱۷۸۲۶۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان رازی واقع در خیابان غفاری بیرجند افتتاح شد.

 

هاشم هیهات مسئول بسیج جامعه پزشکی استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با بیان اینکه از زمان افتتاح بیمارستان رازی بیش از یک ساله است که برای راه اندازی کانون بسیج بیمارستان در حال پیگیری هستیم  اظهار داشت: سرانجام کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان رازی در هفته دفاع مقدس افتتاح شد.

 

وی اضافه کرد:  بالغ بر 50 نفر از بسیجیان نیروهای بیمارستان ولیعصر(عج) و امام رضا(ع) بیرجند به این کانون منتقل شدند و آقای جانی از  پرستاران عضو بسیج جامعه پزشکی به عنوان مسئول کانون بسیج بیمارستان رازی انتخاب شد.


وی با بیان اینکه چهار کانون بسیج جامعه پزشکی در سطح بیرجند فعال است افزود: به دلیل اینکه این بیمارستان تخصصی ویژه بیماری های قلبی و ارولوژی است، نیاز به فعالیت  کانون بسیج در این بیمارستان به منظور پیگیری درمان و خدمات رسانی کانون بسیج جامعه پزشکی به بیماران این حوزه در مناطق محروم استان احساس می شد.


مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی گفت: اعزام تیم های بهداشتی درمانی شهید رهنمون، انجام ویزیت رایگان توسط تیم های پزشکی اعزامی به مناطق محروم و مساجد، پیگیری درمان افراد از مناطق محروم استان که به این بیمارستان مراجعه می کنند با معرفی کمیته امداد و بهزیستی از  اهم فعالیت های دنبال شده توسط کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان رازی است.


وی  برگزاری برنامه های عقیدتی سیاسی برای اعضای بیمارستان در طول سال از دیگر فعالیت های کانون دانست و گفت: برگزاری اردوهای جهادی به مناسبت هفته دفاع مقدس در قالب اعزام تیم های شهید رهنمون در شهرستان های قاین، سربیشه، فردوس، سرایان و درمیان انجام می شود که از  هر شهرستان یک تیم جهادی به مناطق محروم اعزام می شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها