فرمانده سپاه فارسان در نشست بصیرتی دانش آموزان دبیرستان دخترانه عفت فارسان به مناسبت هفته دفاع مقدس بر ضرورت انتقال فرهنگ جهادی و انقلابی به نسل جوان تأکید کرد.
کد خبر: ۹۱۷۸۲۴۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس نشست بصیرتی در دبیرستان دخترانه عفت فارسان برگزار گردید.

 در این نشست فرمانده سپاه ناحیه فارسان بر اهمیت هفته دفاع مقدس و شناخت شهدای جنگ تحمیلی تاکید کرد و گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد مردم بخصوص نسل جوان است.

وی در رابطه با بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: حماسه آفرینی رزمندگان دلاور و شهدای عزیز دوران هشت سال دفاع مقدس، سند روشنی از ولایت مداری و دشمن ستیزی این عزیزان است.

یزدانی با اشاره به برکات جنگ تحمیلی و دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: مقاومت مردم ایران اسلامی در مقابل استکبار جهانی و کسب توفیقات بزرگ در عرصه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و دفاعی مرهون ایستادگی رزمندگان درهشت سال دفاع مقدس علیه دشمنان است.

سرهنگ دوم پاسدار حمید یزدانی ادامه داد: امروزه این اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، مرهون و مدیون خون شهداست . چه شهدای دوران دفاع مقدس و چه شهدای مدافع حرم و خون پاک این شهیدان موجب شده تا ما به اقتدار برسیم. اقتداری که برای ما امنیت و آرامش را به ارمغان آورده است.

وی گفت: تحریم های اقتصادی که آمریکای جنایتکار از روی بغض و کینه علیه مردم شریف و آزاده کشورمان وضع کرده است،  عمق عداوت و دشمنی دشمنان این مردم و نظام را نشان داد.

یزدانی خاطرنشان کرد: اینگونه حرکت ها هیچگاه نمی تواند مردم را از نظام مقدس جمهوری اسلامی دلسرد کند و مردم همیشه پشت نظام و رهبرشان خواهند ایستاد. البته ما نیز منتقد این وضع اقتصادی و اوضاع بد معیشتی که برای مردم ایجاد شده و این مدیریت های ضعیف هستیم اما همانگونه که رهبر معظم انقلاب می فرمایند: انتقاد ها نباید مخرب باشند و موجب سوء استفاده دشمنان بشود.

وی با تأکید بر ضرورت انتقال فرهنگ جهادی و انقلابی به نسل جوان، دانش آموزان را آینده سازان کشور و مدیران آینده این مرز و بوم دانست که باید تلاش کنند زمینه های پیشرفت و آبادانی را با کسب علوم مختلف و تلاش مضاعف فراهم سازند.

ارسال نظرات