رئیس سازمان صداوسیمای مازندران در نشست با ستاد اربعین سپاه کربلا خبر داد:
رئیس سازمان صداوسیمای مازندران در نشست با ستاد اربعین سپاه کربلا اعلام کرد:«اربعین جهانی» شعار صداوسیمای مازندران برای تولید ویژه برنامه های اربعین است.
کد خبر: ۹۱۷۸۲۳۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج دکتر هادی ابراهیمی رئیس سازمان صدا و سیمای مرکز مازندران در نشست با ستاد اربعین سپاه کربلا ضمن تسلیت سالروز شهادت امام سجاد(ع) با اشاره به رویکرد مد نظر رهبر معظم انقلاب ، اظهار کرد: رویکرد جمهوری اسلامی ایران رسیدن به تمدن عظیم نوین اسلامی است.

دکتر ابراهیمی در ادامه به دیدار موکب داران عراقی با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: در این دیدار اخیر معظم له به نکات برجسته ای اشاره کردند  که راهنمای کار و حرکت ما در این مسیر است.

رئیس سازمان صداوسیمای مرکز مازندران از شعار «اربعین جهانی» این مرکز برای برنامه سازی درباره پیاده روی اربعین خبر داد و گفت:برنامه سازی صداوسیمای مرکز مازندران با محوریت این شعار اجرا می شود چرا که در کنگره عظیم اربعین ، جمعیتی که در آن حضور دارند بیشتر از حج ابراهیمی است.

دکتر ابراهیمی در ادامه با تاکید براینکه پیاده روی اربعین بستر خوبی برای ترویج فرهنگ اسلام ناب است، خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه همه سلایق قومی و مذهبی در این راهپیمایی عظیم شرکت می کنند،با حفظ وحدت و همگرایی بین شیعه و سنی می توان توطئه های منطقه در ظهور و بروز داعش و تکفیری ها و پدیدهای انحرافی دیگر را خنثی کرد.

رئیس سازمان صدا و سیمای مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما یک بینش تمدنی اربعین داریم، افزود:  از بستر اربعین می توان   تمدن نوین اسلامی ظهورو بروز کند.

دکتر ابراهیمی منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در تمدن اسلامی را پنج مولفه برشمرد و ادامه داد: انقلاب اسلامی،نظام اسلامی،دولت اسلامی ،حکومت اسلامی و تمدن اسلامی پنج گامی است که به آن اشاره شده است.

او با تصریح براینکه انقلاب اسلامی منبعث از عاشورای حسینی است، گفت: با تشکیل انقلاب اسلامی ساختار منسوخ شده دوران منحوس پهلوی از بین رفت و در حال حاضر در تلاش برای تشکیل دولت اسلامی  هستیم که هنوز محقق نشده است.

رئیس سازمان صداوسیمای مرکز مازندران افق تمدن نوین اسلامی را  ،کاملا قابل دسترسی دانست و افزود: در پرتو نهضت سیدالشهدا(ع) که یکی از آن اربعین حسینی است ، این امر تحقق پیدا می کند.

دکتر ابراهیمی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه کشور در حال مقاومت است و  تمدن سازی  با مقاومت شکل میگیرد تصریح کرد: شرایط کشور ، شرایط مذاکره و انفعال نیست.  چرا که منطق جمهوری اسلامی ایران مقاومت است و مذاکره که در آن انفعال باشد را نمی پذیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها