صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح شهرستان شاهرود به مناسبت هفته دفاع مقدس به میزبانی گروه پدافندهوایی ۱۰ محرم شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۸۲۲۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح شهرستان شاهرود به میزبانی گروه پدافندهوایی ۱۰ محرم با حضور یگان‌های نمونه سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی شهرستان در میدان صبحگاه این یگان برگزار شد.
در این مراسمکه سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود، امام جمعه شاهرود، رویان، کلاته خیج و مجن، فرماندهان سپاه ناحیه، نیروی انتظامی، تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان و جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار، رئیس دادگستری و دادستان و مسئولین حوزه نمایندگی، ولی فقیه در گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم و سپاه ناحیه شاهرود حضور داشتند، سردار عبدالرحیم ابراهیمیان فرمانده گروه پدافندهوایی ۱۰ محرم شاهرود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بیان خاطراتی از آن دوران بر تبعیت از مسیر شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود نیز در این مراسم با گرامیداشت این هفته اقتدار امروز کشور را مرهون مجاهدت رزمندگان و ایثارگران و شهدا عنوان کرد و بر ترویج این فرهنگ در جامعه در برابر طوفان توطئه‌های مسموم دشمن تصریح کرد.
این صبحگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس و ارائه صلابت یگان های نظامی و انتظامی شهرستان شاهرود اجرا گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها