به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس مراسم غبار روبی گلزار شهدای شهر گوجان توسط بسیجیان خواهر پایگاه محدثه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۸۲۱۵
|
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ بمناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس مراسم غبار روبي و عطر افشاني قبور مطهر شهدا شهر گوجان توسط بسیجیان پایگاه خواهران محدثه برگزار گرديد.

در این برنامه بسیجیان ضمن غبار روبی و عطر افشانی این قبور مطهر با شهدا و آرمانهای والای اسوه های ایثار و مقاومت تجدید پیمان کردند.

 فرمانده پایگاه مقاومت محدثه در خصوص این برنامه گفت: شهدا، فقط آبروی محله و شهر نیستند،  بلکه آبروی ملت ایران هستند. اینکه شهدا جان خود را در راه دین وکشور فدا کردند قطعا در پی کسب رضای خدا بودند و به سخن سرورو سالار شهیدان که فرمودند: خیر دنیا وآخرت در این است که شما رضایت خداوند تبارک و تعالی را بدست آورید عمل کردند. چرا که اگر رضایت مردم، برای هر کسی مهم باشد. خداوند آن شخص را به خودش و به مردم واگذار می کند. اما اگر رضایت حق در همه ی کارها باشد، دنیا وآخرت آنها تضمین شده است.

وی در پایان گفت: همه ما باید تلاش کنیم تا نسل جوان را با شهدا و روحیه و آرمان و اهداف شهدا آشنا کنیم. دفاع مقدس یک دانشگاه است که آدمیان باید از آن درس ایثار و فداکاری و جهاد و از همه مهمتر ولایت مداری بگیرند. اول به خودم و دوم به مسئولانی که امروز در راس امور هستند توصیه می کنم که الی الله وتلاش کنیم زیرا باید در قبال خون شهدا پاسخگو باشیم.

ارسال نظرات