خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه باید در زمینه اشتغال، تولیدات خانگی و توانمندسازی مردم به ویژه مردم شریف روستاها ورود کنیم، گفت: امروز در جنگ اقتصادی باید همه ما براساس فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه شکوفایی و دفاع از امنیت اقتصادی به عنوان یک رزمنده اقتصادی وارد عرصه عمل شویم.
کد خبر: ۹۱۷۸۲۱۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲

مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در حاشیه مراسم افتتاح 82 کارگاه اقتصاد مقاومتی و کمک اشتغال روستایی گفت: با توجه به دشمن های متعدد دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه جنگ اقتصادی باید همه ما براساس فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه شکوفایی و دفاع از امنیت اقتصادی به عنوان یک رزمنده اقتصادی وارد عرصه عمل شویم.

وی با بیان اینکه باید در زمینه اشتغال، تولیدات خانگی و توانمندسازی مردم به ویژه مردم شریف روستاها ورود کنیم، افزود: در همین راستا بسیج سازندگی با در نظر گرفتن اشتغال مزیتی مبتنی بر توانمد سازی نقاط دارای ظرفیت روستایی با مدل تکمیل زنجیره‌های ارزش اشتغال با همکاری دستگاه‌های مرتبط دولتی اقدام کرده است.

 مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه هدف  از برگزاری این طرح ها خودکفایی و مقاوم سازی مردم روستاها است، اظهار داشت: با تکمیل زنجیره ارزش در سال گذشته و سال جاری توانستیم در زمینه نیازهای اصلی و اساسی مردم  را در تولید خودکفا کنیم.

هنری با بیان اینکه در این خصوص توزیع مرغ بومی برای بیش از 3 هزار و 100 خانوار در روستاهای مختلف استان انجام شده افزود: همچنین در موضوع دام و تولید نان نیز ورود کرده‌ایم تا بتوانیم با مدل معیشتی در زمینه خودکفایی خانواده ها قدمی هر چند کوچک برداریم.

 وی عنوان کرد: در خصوص بازار فروش کلیه محصولات تولیدی این استان نیز با همکاری بنیاد تعاون بسیج در زمینه برندسازی و بسته‌بندی این محصولات اقدامات مناسبی انجام شده تا بتوانیم با ارتباط گیری های موثر با بقیه استان‌ها از طریق فروشگاه، سایت و اپلیکیشن های طراحی شده فروشگاهی به فروش تولیدات روستایی استان کمک کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها