امام جمعه فارسان در جمع سرمربیان صالحین بسیج:

بصیرت از الزامات تشخیص حق از باطل است

امام جمعه فارسان در جمع سرمربیان صالحین بسیج گفت: برای تشخیص درست حق، تنها عابد بودن و مسجدی بودن و نماز خواندن کافی نیست، باید بصیر بود.
کد خبر: ۹۱۷۸۱۲۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس مجمع سرمربیان قرارگاه صالحین در شهرستان فارسان برگزار و سرمربیان با امام جمعه شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.

در این جلسه ابتدا سرمربیان گزارش کاملی از برنامه های خود در سه ماه دوم سال به امام جمعه ارائه دادند که امام جمعه نیز ضمن تقدیر از تلاش ها و برنامه هایی که اجرا شده است  از برنامه هایی که در خصوص فرهنگ سازی در جهت ازدواج آسان اجرا شده بود استقبال ویژه ای کرده و گفت: متاسفانه یکی از اشکالات مهم شهر ما این است که خانواده ها به سمت تجمل گرایی پیش می روند و ازدواج برای جوانان بسیار سخت شده است. توقعات بالای خانواده ها سبب شده تا جوانان به یک ترسی دچار شده و به سمت ازدواج نیایین که این خود بزرگترین خطر است.

حجت الاسلام ملک پور در ادامه گفت: متاسفانه دولت خیلی نتوانسته شرایط ازدواج را برای جوانان فراهم کند و حتی باید گفت مدیریت بد دولت باعث شد تا سن ازدواج بالاتر هم برود و هرقدر سن بالا برود مفسده بیشتر می شود و جوانان بیشتری به فساد گرفتار می شوند. بر هر کسی که کاری از دستش بر می آید واجب است که در این خصوص اقدام کند.

امام جمعه شهر فارسان در پایان گفت: از سرمربیان صالحین انتظار می رود هرچه بیشتر در جهت بصیرت افزایی مردم تلاش کنند. گوساله های سامری در جامعه امروز ما بسیار زیاد هستند. کسانی که می خواهند حق و باطل را ترکیب و مردم را فریب دهند. برنامه ریزی کنید برای بصیرت افزایی مردم و مردم را آگاه کنید. برای تشخیص درست حق، تنها عابد بودن و مسجدی بودن و نماز خواندن کافی نیست باید بصیر بود.

ارسال نظرات