خبرهای داغ:
در منطقه غیزانیه اهواز صورت گرفت

بهره‌برداری از ۳۵ واحد مسکونی در مناطق محروم خوزستان

۳۵ واحد احداثی در مناطق محروم خوزستان روز سه‌شنبه در آیین نمادینی در منطقه غیزانیه اهواز به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) واگذار شد.
کد خبر: ۹۱۷۸۱۰۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱

به گزارش بسیج مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان روز سه شنبه درآیین بهره برداری از این واحدهای مسکونی افزود: با تلاش صورت گرفته توسط گروه های جهادی سپاه خوزستان ۳۵ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان تحویل داده شد و ۱۷۵ واحد دیگر نیز در سریع‌ترین زمان ممکن به بهره برداری می رسد.

وی افزود: بسیاری از این واحدهای مسکونی در مناطق روستایی و سخت گذر بوده که این امر هزینه ساخت آنها را بالا برده با این وجود نیروهای جهادی شبانه روز پای کار هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: بخش عمده ای از این واحدهای مسکونی در مناطق سخت گذر دزفول ، باغملک، ایذه ، دهدز و اندیکا احداث شده و یا در حال احداث هستند.

وی بیان کرد: تمام مسایل فنی ساخت و ساز این واحدهای مسکونی به دقت رعایت می شود تا منازلی با کیفیت بالا به مددجویان تحویل داده شود.

موصلی ادامه داد: هزینه ساخت مسکن بسیار بالا است و اگر نیروهای جهادی پای کار نمی آمدند ، نمی توانستیم در این مسیر قدمی برای مددجویان برداریم.

وی بیان کرد: بخش غیزانیه اهواز در حوزه نیکوکاری و پرداخت زکات همواره پیشتاز بوده و در پنج ماه گذشته بالغ بر پنج میلیارد ریال زکات در این بخش جمع آوری شده که شایسته تقدیر است.

در آیین بهره برداری از ۳۵ واحد مسکونی هر یک به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال، فرماندار اهواز و جمعی از فرماندهان سپاه خوزستان و مسئولان محلی حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار