به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد؛

مسابقات والیبال جام شهدای دفاع مقدس در فارسان

همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس مسابقات والیبال خواهران بسیجی تحت عنوان جام شهدای دفاع مقدس در شهرستان فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۸۰۹۵
|
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس مسابقات والیبال خواهران شهرستان فارسان تحت عنوان جام شهدای دفاع مقدس به صورت آزاد و با میزبانی تربیت بدنی سپاه ناحیه فارسان برگزار گردید.

در این مسابقات که با استقبال عموم خواهران ورزشکار در شهرستان مواجه شد 8 تیم شرکت کردند که این تیمها به صورت دوره ای با هم رقابت کرده و در نهایت تیم سلامت فارسان به مقام اول و تیم والیبالیست های فارسان دوم و تیم سپاه به مقام سوم دست یافتند، که از سه تیم اول با اهداء لوح تقدیر و مدال قدردانی شد.

سرهنگ پاسدار حمید یزدانی، فرمانده سپاه فارسان ضمن تجلیل از برگزار کنندگان این رقابت ها گفت: شنیده ها حاکی از این است که بازیها به صورت بسیار منظم و در بالاترین سطح ممکن اجرا شده و خواهران شرکت کننده از نحوه برگزاری و سطح بالای بازی ها رضایت کامل داشته اند که این رویداد فرهنگی ورزشی جای تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی را دارد اما باید توجه داشت چیزی که مهمتر از این بازی هاست این است که انسان در مسابقه زندگی پیروز باشد.

سرهنگ یزدانی در مراسم اهداء جوایز به تیم های برتر گفت: برندگان واقعی مسابقه زندگی شهدا بوده اند و تاریخ این موضوع را گواهی می دهد که شهدای دفاع مقدس با تاسی و پیروی از مولای خود حضرت اباعبدالله قهرمان شدند و با دنباله روی راه امام حسین (علیه السلام) به قهرمانان این دنیای خاکی بدل شدند.

ارسال نظرات