خبرهای داغ:
جاده شهدای پالایشگاه تبریز در ضلع شرقی پالایشگاه به طول حدود دوهزار متر و عرض چهارمتر و با صرف هزینه ای معادل یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جهت دسترسی جوامع محلی همجوار پالایشگاه در راستای مسئولیت های اجتماعی احداث و با حضور فرماندار شهرستان تبریز به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۱۷۸۰۹۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت تبریز، فرماندار  تبریز در آیین افتتاح جاده شهدای پالایشگاه تبریز گفت: در تعریف سرمایه چند نوع سرمایه اقتصادی، اجتماعی و انسانی وجود دارد که  بزرگترین سرمایه کشور ما سرمایه های انسانی است.

بهروز مهدوی ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس هیمن سرمایه های انسانی بودند که جانانه از اسلام و نظام دفاع کردند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران در تصرف دشمن باقی بماند.

وی با اشاره به اینکه پالایشگاه تبریز 31 شهید تقدیم انقلاب کرده است، اظهار داشت: کارکنان این شرکت سرمایه عظیم انسانی برای شهر تبریز می باشند که در یک واحد استراتژیک برای اعتلای میهن اسلامیمان فعالیت می کنند.

مهدوی گفت: شرکت پالایش نفت تبریز در راستای حفاظت از محیط زیست فعالیت های بسیار خوبی انجام داده و برای داشتن منطقه ای پاک و بدون آلاینده نیز اقدامات بسیار مهمی از سوی این شرکت انجام گرفته که ضروری است اطلاع رسانی شود.

وي اضافه كرد: طرح كاشت دو هزار اصل نهال در حاشيه جنوبي پالايشگاه تبريز و همجوار با منطقه كجوار اقدام بسيار مثبتي در كاهش آلاينده ها و طراوت هواي منطقه است که بخشی از اقدامات زیست محیطی این شرکت برای داشتن هوای پاک در منطقه است.

مهدوی گفت: ارتقای کیفیت بنزین و نفت‌گاز به استاندارد یورو۵ در شرکت پالایش نفت تبریز از جمله دیگر اقدامات مهم این پالایشگاه در راستای حفاظت از محیط زیست است.

ارسال نظرات