خبرهای داغ:
با موضوع دفاع مقدس برگزار شد
به‌ مناسبت هفته دفاع مقدس همایش شعر دفاع مقدس با عنوان "یاد یاران" سه شنبه، دوم مهر در شهرستان لالی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۸۰۷۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان از لالی:از سوی کانون بسیج هنرمندان و انجمن شعر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری ناحیه بسیج مقاومت سپاه پاسداران و شهرداری لالی همایش شعر دفاع مقدس با عنوان یاد یاران با حضور مسئولان، هنرمندان و شاعران بسیجی و خانواده شهدا روز سه شنبه، دوم مهر در محل مجتمع فرهنگی هنری مولوی شهرستان لالی برگزار شد.

در این همایش بهرام جمالپور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول بسیج هنرمندان شهرستان ضمن خیر مقدم و تبریک بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به ایراد سخن پرداخت.

همچنین سروان پاسدار قاسم گوروی فرمانده ناحیه سپاه لالی از هنرمندان به‌ عنوان ظریف‌ ترین و حساس‌ ترین اقشار جامعه یاد کرد و افزود: ایستادگی دیروز عزت و تعالی امروز را در پی داشته است و آرامش و امنیت کنونی مرهون جانفشانی‌ ها و ایثارگری‌ های رزمندگان، ایثارگران و شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس به‌ شمار می‌ رود.

بنا بر این گزارش؛ در ادامه برنامه شاعران اشعار خود را قرائت و در پایان از شاعران حاضر در همایش با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر بعمل آمد.

همچنین در ادامه ی این برنامه نمایشگاه عکس دفاع مقدس در همان مکان با حضور مسئولان حاضر در مراسم افتتاح و تا پایان هفته دفاع مقدس دایر است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها