خبرهای داغ:
فرمانده سپاه هندیجان خبرداد:

اجرای پروژه های محرومیت زدایی سپاه هندیجان

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان از اجرای پروژه های مرمت و باز سازی واحد های مسکونی مددجویان تحت پوشش در روستاهای شهرستان هندیجان با همکاری گروه های جهادی به مناسبت هفته دفاع مقدس خبرداد.
کد خبر: ۹۱۷۸۰۷۶
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب در شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: از طرح ها و پروژه های محرومیت زدایی و گروه های جهادی بسیج سازندگی شهید چمران در روستای فیروز آباد و شهید حیدری در روستای جیری از شهرستان هندیجان بازدید شد که تا کنون روند کار پیشرفت های خوبی داشته است.

وی افزود : با همت گروه های جهادی بسیج سازندگی خانه های محروم تحت پوشش در روستای فیروز آباد کار مرمت آنها با موفقیت انجام گرفته که با تلاش بیشتر اینگونه کارهای خدا پسندانه همچنان ادامه خواهد داشت که از گروه های جهادی تقدیر و تشکر می شود .

وی بابیان باز سازی حسینه در روستای جیری شهرستان هندیجان گفت: با تلاش گروه جهادی شهید حیدری ، در حسینه روستای جیری سرویس های بهداشتی آن تعمیر و مرمت شدند که هر گونه اقدامات در مسیر رفاه اهالی روستا بوده است.

سرگرد پاسدار قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: هزینه بازسازی و مرمت پروژه های واحدهای مسکونی و سرویس های بهداشتی حسینبه با مشارکت خبرین و همکاری خوب قرارگاه محرومیت زدایی سپاه بوده است که جای تشکر دارد .

در ادامه گزارش به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکس و اکران فیلم های جشنواره عمار در سالن خلیج فارس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در دید عموم قرار گرفته است.

جانشین ناحیه سپاه هندیجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: از تلاش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان در برپایی نمایشگاه عکس هفته دفاع مقدس که یاد آور رشادت ها و ایثار ماندگار شهدا و رزمندگان اسلام است تشکر ویژه می شود که امیدواریم اینگونه نمایشگاه ها در طول سال تداوم داشته تا مردم و نسل های کنونی بهتر با حماسه های ارزشمند هشت سال دفاع مقدس آشنا بشوند.

وی افزود : اکران فیلم های جشنواره عمار به مناسبت هفته دفاع مقدس به مدت دو شب برای سنین نوجوان و کودک و جوان و خانواده ها اکران شده که از متولیان این برنامه خوب تشکر می شود و فیلم های جشنواره عمار بسیار مفید و در روحیه و سطح آگاهی مخاطبان تاثیرگذار است .

وی بابیان افتتاح مهد کودک در هفته دفاع مقدس گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و باز گشایی مدارس ، مهد کودک و پیش دبستان فرشته زندگی با جذب ۵۰ نو آموز و ۱۰نفر مربی با حضور فرمانده ناحیه سپاه هندیجان و رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان هندیجان افتتاح شد و همچنان در سطح شهرستان مراسمات هفته دفاع مقدس با حضور بسیجیان در حال انجام است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها