خبرهای داغ:
در گرامیداشت هفته دفاع مقدس، فرماندهی و شورای حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف رویان با خانواده شهیدان قدرت الله و حمیدرضا جمعه در روستای جعفرآباد بخش مرکزی شهرستان شاهرود دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۷۸۰۵۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرماندهی و شورای حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف شهر رویان به مناسبت هفته دفاع مقدس با خانواده شهیدان قدرت الله و حمیدرضا جمعه در روستای جعفرآباد بخش مرکزی شهرستان شاهرود دیدار کردند.
در این دیدار‌ها سرگرد پاسدار علی آملی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره امام راحل و شهدا با بیان اینکه رهبر انقلاب بر توجه به خانواده شهدا تاکید دارند گفت: شما خانواده‌های شهدا با صبر و استقامت زینبی و سجادی خود ادامه دهنده راه شهدا و پیام رسان فرهنگ و مکتب آن‌ها در جامعه هستید.
خانواده شهدا نیز در این دیدار‌ها به بیان خاطراتی از شهدا پرداخته و بر تداوم راه این شهدا تاکید کردند.
در پایان این دیدار‌ها هدیه‌ای به رسم یادبود به این خانواده شهدا دانش آموز اهدا شد.
لازم به ذکر است شهید حمیدرضا جمعه متولد سال ۱۳۴۴ در رویان است که در حالی که محصل بود با مسئولیت بیسیم چی گردان کربلا در سال ۱۳۶۴ در عملیات پدافندی در جزیر مجنون خط خندق بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید و در گلزار شهدا روستای جعفرآباد آرام گرفت.
شهید قدرت الله جمعه متولد سال ۱۳۴۲ رویان است که با ۱۴ روز جبهه در حالی که محصل بود در عملیات رمضان در سال ۱۳۶۱ در شرق بصره شربت شهادت را نوشید و در گلزار شهدا روستای جعفرآباد آرام گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها