خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه ناکامی رژیم بعث عراق در جنگ هشت ساله علیه ایران را نشان از ناتوانی دنیای استکبار در برابر قدرت ایمان و ولایت دانست و گفت: رزمندگان ما تمام آرزوهای صدام و استکبار از تحمیل این جنگ را به باد فنا دادند.
کد خبر: ۹۱۷۸۰۴۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد در جمع دانش آموزان بسیجی، با بیان اینکه ما در این جنگ، آغازگر جنگ نبودیم بلکه مدافع تمامیت ارضی و نوامیس کشور بودیم، اظهار داشت: صدام و استکبار به زعم غلط خود می خواستند در عرض چند روز معدود، ایران را به اشغال خود درآوردند ولی رزمندگان مومن و ولایی ما ثابت کردند که دیگر دوران شاهنشاهی که با هر بار جنگ، قسمتی از خاک کشور جدا می شد، گذشته است و با استقامت 8 ساله و پیروزمندانه خود تمامی آرزوهای صدام اعم از ژاندارمی جهان عرب، تسلط بر آبها و جزایر منطقه و نابودی انقلاب را با ناکامی مواجه کردند.

   وی با اشاره به اینکه صدام از هیچ جنایتی در این جنگ 8 ساله دریغ نکرد، یادآور شد: حمله به مناطق غیرجنگی، کشتار زنان و پیران و کودکان بی پناه، بمباران مساجد، مدارس، حمام های عمومی و بیمارستانها، کشتار 36000 دانش آموز بی گناه و 3500 مرتبه حمله شیمیایی از جمله این جنایتهاست که هرگز فراموش نخواهد شد.

حجت الاسلام امیرنزاد با بیان اینکه دشمن دیگر توان رویارویی با ایران در جنگ سخت را ندارد ولی همچنان با جنگ نرم خصوصا در فضای مجازی همچنان تلاش هایش به صورت شبانه روزی ادامه دارد، ابراز کرد: دانش آموزان باید بدانند که نیمکت های مدرسه سنگری مستحکم برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است و دبیران و فرهنگیان به عنوان فرماندهان جنگ نرم باید با بصیرت دهی به دانش آموزان، دشمن را به زانو درآورده و زمینگیر کنند.

وی نماز، امر به معروف و نهی از منکر را فرایضی نجات بخش عنوان کرد و افزود: سنگر علم، باارزشترین و مستحکم ترین سنگرهاست اما این علم آموزی باید با تقوا، بصیرت و معنویت همراه شود تا مکرها و توطئه های دشمن، ناکام ماند.

ناکامی رژیم بعث در دفاع مقدس نشانگر ناتوانی دنیای استکبار است

   آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بهار تعلیم و تربیت با حضور بیش از 100 نفر از دانش آموزان بسیجی حوزه شهید فهمیده در دبیرستان شبانه روزی آیت الله حامدی برگزار شد.

ارسال نظرات