فرمانده سپاه چالوس:

امروز ما با دشمنان در حال یک نبرد فرهنگی و در جنگ نرم هستیم

فرمانده سپاه چالوس گفت:اگر دیروز، با ابزار و تسلیحات نظامی با دشمنان خود در جنگ سخت بودیم اما امروز با آن ها در جنگ نرم و فرهنگی در نبرد هستیم .
کد خبر: ۹۱۷۸۰۲۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه چالوس ، سرهنگ عابدین داغمه چی در نشست خبری با حضور خبرنگاران افتخاری بسیج ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد:اگر دیروز، با ابزار و تسلیحات نظامی با دشمنان خود در جنگ سخت بودیم اما امروز با ابزار الکترونیکی و امواج با آن ها در جنگ نرم و فرهنگی در نبرد هستیم .

فرمانده سپاه چالوس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که شبیخون فرهنگی وجنگ نرم، به مراتب سخت تر و مخرب تر و دامنه های آن نیز گسترده تر است، افزود:در تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی و دوران نظام مقدس جمهوری اسلامی تابه امروز از سوی دشمنان قسم خورده انقلاب، مشکلات زیادی به صورت تحریم‌های اقتصادی، ترورهای کور، سختی ها، و جنگ های متعددی بر ملت بزرگ ایران تحمیل شده که همه این مشکلات به محض پیروزی انقلاب اسلامی، علیه این ملت و مملکت شکل گرفت.

داغمه چی در ادامه با تصریح براینکه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با انواع و اقسام دشمنی ها و دسیسه و حتی راه اندازی جنگهای نیابتی درتلاش برای ضربه زدن به نظام اسلامی است، اضافه کرد:  جنگ نرم به صورت شبیخون فرهنگی و با هدف قرار دادن افکار جوانان کشورمان از طریق  سایت های خبری، شبکه های ماهواره ای و پایگاه های دروغ پراکنی علیه کشور براه انداخته شد.

فرمانده سپاه چالوس با تایکد براینکه دشمن با همه دشمنی ها به اهداف خود نمیرسد، گفت: به حول و قوه الهی و با رهبری داهیانه، خردمندانه و پیامبر گونه رهبر معظم انقلاب، با پیشتازی و هوشمندی نیرو ها و فرماندهان جنگ نرم، ان شاءالله در این عرصه نیز پیروز خواهیم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار