فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) در گفتگو با «بسیج»؛
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) از برپایی نمایشگاه در امتداد عاشورا روایتی از سالهای دفاع مقدس همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۸۰۱۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ پاسدار زنجانی در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت : در آستانه هفته دفاع مقدس سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج تصمیم به برگزاری نمایشگاه بنام در امتداد عاشورا گرفته شد و شاهد افتتاح این نمایشگاه توسط فرمانده محترم سپاه امام حسن (ع) مجتبی استان البرز و خانواده معزز شهیدان و جمعی از یادگاران دوران غرور آفرین  جبهه و جنگ در منطقه عظیمیه کرج  بودیم.

نمایشگاه در امتداد عاشورا روایتی از سالهای دفاع مقدس برپا شد

وی افزود : علت انتخاب منطقه عظیمیه برای نمایشگاه دفاع مقدس بافت فرهنگی وجمعیتی این منطقه است و در طول سالها کمتر در این مکان نمایشگاه فرهنگی در کرج برگزار شده ،ما معتقد هستیم که ما مردم بسیار خوبی داریم ومردم پای کار انقلاب هستنداشکال ما در اطلاع رسانی ها و ارتباط گیری ها است لذا امسال نمایشگاه هفته دفاع مقدس را دایر کرده ایم که کمتر با مردم شریف این منطقه ارتباط  برقرار شده است و برای اولین بار این نمایشگاه ارزشی وفرهنگی برپا شده است.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع)  تصریح کرد : این نمایشگاه با یک عزم جهادی ، در ظرف مدت 5 روز توسط عزیزان  بسیجی و پاسدار ما در حوزه های تابعه ناحیه امام حسین(ع) آماده شده است  و منتظر قدوم مبارک همشهریان عزیزکرجی می باشد

وی در ادامه افزود : نمایشگاه در امتداد عاشوراء از ساعت 16 الی 22 در منظر  بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت بمدت یک هفته و در مکان نمایشگاه هرروز نماز جماعت مغرب وعشاء برگزار خواهد شدودر ضمن امروز ما مهیمان 2پیکر مطهر شهید گمنام نیز بوده ایم.

پاسدار زنجانی اظهار داشت : غرفه های نمایشگاه به چند بخش تقسیم شده است که در ورودی نمایشگاه شاهدغرفه های فرهنگی نظیر عکس یادگاری با شهداء  ، تفال به شهدا ، نمایشگاه سه بعدی کربلا وبخش کودک طب اسلامی و پخت نان و غیره می باشد همچنین در بخش بعدی سینما حجاب و غرفه ناجا و نمایشگاه عکس شهداء  و ماکت کربلا و بازسازی عملیات عاشورا 3 به همراه ادوات نظامی و شبه سازی عملیات والفجر 8 می باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد : هر شب در خدمت یک از روایان ویادگاران دفاع مقدس خواهیم بود که برای حضار اقدام به خاطره گویی خواهند کرد.

ارسال نظرات