خبرهای داغ:
ياسر متانت
فرمانده ناحيه گلپايگان در جمع اصحاب رسانه:
سرهنگ پاسدار كريم اكبري در نشست خبري هفته دفاع مقدس،دفاع مقدس را اوج شکوفایی،بالندگی، شهادت پروری و وحدت ملت ايران دانست.
کد خبر: ۹۱۷۷۹۸۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

 به گزارش خبرگزاری بسيج از گلپايگان، سرهنگ کریم اکبری در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تسلیت ایام محرم و گرامیداشت ایام دفاع مقدس اظهار داشت : دفاع مقدس اوج شکوفایی،  بالندگی، شهادت پروری، وحدت است و  نشان یکپارچگی کشور در  پیروی و اطاعت از ولی فقیه و  تلاش در راستاي تحقق همه آرمانهای اسلام نبوی (ص) و نهضت حسینی (ع)  است.

سرهنگ اكبري، خالقان و حماسه آفرینان دفاع مقدس را صاحبان صلابت و اراده پولادین خواند و گفت: پاداش آن همه رشادت جاودانگی و بقاء است و  اين ها نشان از آن دارد که سرنوشت هر ملتی به دست خود اوست.

سرهنگ اکبری ابراز داشت : در جنگ های قبل بخشهایی از کشور ما به تاراج رفت اما این جنگ را پیروزمندانه پشت سر گذاشتیم و حتی یک وجب از خاک کشور را از دست ندادیم.

وی با بیان اینکه نمونه بارز کمک های مردمی که در دوران 8 سال دفاع مقدس داشتیم را هر سال با شروع مدارس و یا بروز حوادثی چون سیل و زلزله می بینیم عنوان کرد : هر جا کار را به مردم واگذار کردیم سربلند بیرون آمدیم همانگونه که نمونه های آن را در جاهای مختلف دیدیم.

سرهنگ اکبری اذعان داشت : امیدواریم وظایف خود را در جهت فرهنگ سازی داشته باشیم و بتوانیم آن رشادت ها را در نسل جوان فرهنگ سازی کنیم و آن فرهنگ مقاومتی را جاری و ساری کنیم که از مطالبات مقام معظم رهبری است.

وی در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس ابراز داشت : در این هفته برنامه های شهرستانی و ابتکاری با حضور در کارگاه ها و نشست های ایثار گری اجرا خواهد شد و حدود صد برنامه در سطح ادارات و مساجد برگزار خواهد گردید.

وی افزود: زنگ مهر و مقاومت در مدرسه شهید ربیعی انجام می شود ، البته در طول هفته این زنگ را در بین مدارس با حضور راویان و خانواده های شهدا ایثارگران و جانبازان داریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان با بیان اینکه شعار امسال ما پیروزیم در سراسر کشور هست تصریح کرد: روز دوم مهر به اسم روز سرباز هست و در سطح کشور  از انها تقدیر خواهد شد.

وی  اجتماع بزرگ رزمندگان دفاع مقدس  در حسینیه ناصرابن علی گلپایگان در روز ۳ مهرماه را اصلی ترین برنامه هفته دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: چون شهرستان حدود ۳۰۰۰ رزمنده داشته این برنامه با سخنرانی سردار پاسدار  باقر زاده رییس کمیته مفقودین دفاع مقدس برگزار خواهد گردید.

سرهنگ اکبری افزود: به صورت میانگین هر اداره دولتی سه دیدار با خانواده های شهدا خواهد داشت که این برنامه با برنامه ریزی بنیاد شهید و با حضور همه  ادارات برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: عطر افشانی و غبار روبی قبور مطهر شهدا با حضور مسئولین در تمامی گلزار ها انجام خواهد گردید.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه امسال به نام سال رونق تولید نامگذاری شده، از کارگران ایثارگر در شرکت پگاه گلپایگان تقدیر خواهد شد و  با توجه به بازگشایی مدارس، حضور دانش اموزان در کارخانجات شرکت شیرآلات و آشنایی با عرصه تولید را خواهیم داشت.

وی افزود: در حوزه دانش آموزی علاوه بر برنامه با شقایق ها ،بحث پرده خوانی یا نقالی دفاع مقدس را در ۲۰  مدرسه ابتدایی و راهنمایی داریم.

سرهنگ اکبری در خاتمه برگزاری مسابقات فرهنگی در حوزه های دانش اموزی،اعزام پزشک به مناطق محروم، شب شعر، اجرای ۱۴ برنامه ورزشی در رده های مختلف مقاومت، افتتاحیه طرح شهید بهنام محمدی در مدارس زینبیه گلپایگان و شهید ترابی گوگد، برنامه کوهنوردی روز جمعه در دره شهیدان و حضور مسئولین در نماز جمعه را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها