خبرهای داغ:
رئیس اداره قرآنی اوقاف استان سمنان خبر داد:

راه‌یابی ۵ نفر از نفرات برتر مسابقات قرآن استان سمنان به مرحله کشوری

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از راه‌یابی ۵ نفر از شرکت‌کنندگان و نمایندگان استان سمنان به مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۷۹۷۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حجت‌الاسلام روح‌الله عرفانی اظهار کرد: برنامه زمان‌بندی حضور برگزیدگان مرحله استانی در مرحله کشوری، از سوی مرکز امور قرانی سازمان اوقاف و امور خیریه به اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اعلام‌شده و بر اساس آن نمایندگان استان سمنان به مسابقات اعزام خواهند شد.
وی افزود: مرحله کشوری چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم طی روز‌های ۶ لغایت ۱۹ مهر‌ماه به میزبانی استان اصفهان و در سالن ابن‌سینای دانشگاه علوم پزشکی این استان در بخش برادران و خواهران برگزار می‌شود.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: در بخش بانوان در رشته حفظ ۱۰ جزء خانم زهرا جعفری، در رشته حفظ ۲۰ جزء خانم معصومه مولا، در رشته حفظ کل خانم نرجس سعدالدین و در رشته قرائت ترتیل خانم منصوره آقا حسنی و در بخش برادران آقای مصطفی علی وردی در رشته دعاخوانی به‌عنوان نمایندگان استان سمنان، در مرحله نهایی این مسابقات شرکت می‌کنند.
وی عنوان کرد: مسابقات قران کریم همه‌ساله باهدف ترویج فعالیت‌های قرآنی، فراهم آوردن زمینه‌های انس بیش‌ازپیش با مصحف شریف و انسان‌ساز قرآن کریم و مفاهیم تعالی‌بخش آن برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام عرفانی خاطرنشان کرد: نشر و بسط فضای معنوی عطرآگین به قرآن در محیط جامعه، همواره مورد اهتمام متصدیان و مسئولین فرهنگی بوده است و یکی از مهمترین اقدامات در این زمینه می‌تواند برگزاری مسابقات در سطوح شهرستانی، استانی، ملی و بین‌المللی قرآن کریم در کشور باشد و این اقدام سهم بسزایی در ترویج فرهنگ و معارف قرآن کریم در بین اقشار مختلف جامعه دارد./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها