خبرگزاری بسیج: مراسم اختتامیه طرح سراسری پویش کتابخوانی در بخش قلعه نو، با معرفی نفرات برتر و اهداء جوایز در روستای طالب آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۷۹۵۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۷

به گزارش روابط عمومی بخشداری قلعه نو، در این مراسم که با حضور علیرضا صادقی بخشدار، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی بهرامی امام جمعه بخش قلعه نو، سرهنگ پاسدار حسین وفاداراصل جانشین هماهنگ کننده لشگر ۲۳ خاتم الانبیاء، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها و نیز با حضور نونهالان و نوجوانان دختر و پسر شرکت کننده در طرح پویش سراسری کتابخوانی بخش قلعه نو در مسجد الزهراء (س) روستا طالب آباد برگزار گردید، ضمن معرفی افراد برگزیده از هر روستا، با اهداء جوایزی فرهنگی از آنها تقدیر بعمل آمد.

لیلا حمیدی مدیر امور اجتماعی و خانواده بخشداری قلعه نو در حاشیه این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از کلیه عوامل و دست اندرکاران برگزاری این طرح و نیز تقدیر از دهیاران به جهت حمایت و مساعدت جهت برگزاری آن بیان کرد: طرح پویش سراسری کتابخوانی در بخش قلعه نو و سیزده روستای تابعه آن و در رشته های خلاصه نویسی، پرسش و پاسخ و تصویرسازی میان نوجوانان با رده سنی هشت تا شانزده سال و با محوریت کتاب "بچه ها و داستان ها" برگزار گردید که خوشبختانه با استقبال بسیار مناسبی از سوی نوجوانان و خانواده های آنها مواجه گردید.

حمیدی هدف از برگزاری این طرح را کسب علم و دانش، بهبود تخیل، مهارت تفکر انتقادی، بهبود تمرکز و افزایش سرانه کتاب خوانی میان جوانان و نوجوانان عنوان کرد و گفت: امروزه دیگر فواید و اثرات مثبت کتاب و مطالعه آن برکسی پوشیده نیست و این امر ثابت گردیده که پایه و اساس رشد و تعالی فرهنگ، علم، هنر، صنعت و.... هر ملتی به میزان مطالعه و گرایش آن جامعه به کتاب به عنوان مادر تمدن بشری بستگی دارد.

همچنین در پایان این مراسم و از سوی بخشدار قلعه نو، از سرکار خانم نیکبخت نویسنده کتاب بچه ها و داستان ها با اهداء هدیه و لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

 

ارسال نظرات