امام جمعه شهر جلفا:

یاد و خاطره شهدا باید در جامعه نهادینه شود

امام جمعه شهر جلفا گفت: یاد و خاطره شهدا باید در جامعه نهادینه شود چراکه عزت و اقتدار امروز ملت ایران مدیون خون شهیدان است.
کد خبر: ۹۱۷۷۹۴۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرنگار بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سالار سنجری در سومین یادواره شهدای محله شهید گوارا، افزود: یاد شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه‌سازی شود و همه تلاش کنیم که این فرهنگ را در زندگی اجرا و تکرار کنیم و اگر چنین شود به طور قطع پیروزی جبهه حق بر جبهه کفر و نفاق و شرک حتمی می‌شود.
وی در ادامه هدف از برگزاري اين گراميداشت را انتقال تجربيات و فرهنگ جهاد  و شهادت به نسل هاي امروز دانست و اظهارداشت: ما معتقدیم که اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان به خاطر جانفشانی و ایثارگری رزمندگانی است که در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند.
حجت الاسلام سنجری بیان کرد: شهدا با جان‌فشانی ضمن ایجاد اقتدار، امنیت و آرامش در جامعه را فراهم کردند و خانواده شهدا و ایثارگران حق بزرگی بر گردن تمام ملت ایران دارند .
وی در پایان تاکید کرد: خانواده های شهدا، بهترین سرمایه خود در تقدیم اسلام و انقلاب کردند و در این راستا تکریم از این خانواده‌ها از رسالت‌های همگانی است و باید این سیره در بین احاد مردم به خصوص، دولتمردان و مسئولان نهادینه شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار