خبرهای داغ:
فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان (عج) با تاکید بر اینکه دفاع مقدس همچنان در عرصه‌های مختلف وجود دارد، اظهارداشت: امنیت مرزهای شمالغرب کشور مرهون زحمات نیروهای انقلابی و فداکار است و اگر استقامت این نیروها نبود امنیت‌مان اکنون مخدوش می‌شد.
کد خبر: ۹۱۷۷۹۴۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  مصطفی محمدی در همایش بزرگ ویژه هفته دفاع مقدس در مرکز فرهنگی پارک موزه شمیم پایداری، با اشاره به خاطرات دوران جنگ، اظهار داشت: تیپ مکانیزه امام زمان (عج)، در قالب لشکر ۳۱ عاشورا فعالیت می‌کرد. آن زمان ما با رسته پیاده و اینک با رسته زرهی در حال دفاع از کیان جمهوری اسلامی هستیم.

وی افزود: در دوران دفاع از حرم و محور مقاومت، باز هم این تیپ نقش ایفا کرده و نقش ارزشمند و برجسته‌ای داشته است.

سردار محمدی با بیان اینکه تیپ ما از ابتدای شروع بحران در سوریه، حضور موثری در منطقه داشت، یادآور شد: در این راه پنج شهید ارزشمند تقدیم اسلام شده و ۱۰ نفر هم به درجه جانبازی نائل شده‌اند.

وی از استقرار تیپ مکانیزه امام زمان (عج) در مناطق عملیات شمال غرب کشور هن خبر داد و عنوان کرد: تیپ مکانیزه امام زمان (عج) و رزمندگان آن به همراه سایر رزمندگان در منطقه شمال غرب مستقر هستند؛ مناطق صعب‌العبوری که بیش از چندین سال، راه‌های مواصلاتی آن بسته بوده است. با این حال و با پایمردی رزمندگان و صبوری خانواده‌های‌شان، در حال حفظ و حراست از مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

ارسال نظرات