خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان :

شهید زرین از اسوه‌های دفاع مقدس در اصفهان است

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) گفت: شهید زرین به دلیل دفاع از امنیت کشور به شهادت می‌رسد و ۳ هزار شلیک موفق در جنگ داشته که کمتر دیده شده است.
کد خبر: ۹۱۷۷۹۳۹
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان،  سردار مجتبی فدا ظهر امروز در نشست هماهنگی یادواره ملی سردار شهید عبدالرسول زرین و 1200 شهید ورزشکار استان اصفهان اظهار داشت: شهید زرین به دلیل دفاع از کشور و دفاع از امنیت کشور به شهادت می‌رسد و 3 هزار شلیک موفق در جنگ داشته که کمتر دیده شده؛ او از اسوه‌هایی است که در زمان جنگ حضور فعال داشته است.

وی تصریح کرد: به برکت شهدا امروز شرایط به نحوی است که بر خلاف گذشته دست برتر را منطقه داریم و ظرفیت متقابل را ایجاد می‌کنیم و از همین رو مطمئناً جنگی صورت نخواهد کرد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: دستور متوقف کردن حمله به ایران توسط ترامپ به دلیل مخاطرات ناشناخته‌ای بود که پس از حمله برای آن‌ها صورت می‌گرفت و امروز شرایطی حاصل شده است که آمریکا و هم پیمانانش باید منطقه را ترک کنند.

وی ادامه بیان کرد: جبهه مقاومت در یمن علی‌رغم بمباران ناجوانمردانه چنان حملات پهپادی ایجاد کرد که بزرگترین پالایشگاه عربستان را مورد هدف خود قرار داد و متلاشی کرده است.

سردار فدا به برگزاری یادواره ملی سردار شهید عبدالرسول زرین و 1200 شهید ورزشکار استان اصفهان اشاره کرد و گفت: در ابعاد مختلف همه دستگاه‌ها کمک کردند و کمیته‌های مختلفی برای این ‌منظور ایجاد شده است. همچنین اقدامات خوبی از جمله نگارش کتاب و ساخت انیمیشن برای گرامی‌داشت شهید زرین صورت گرفته است.

ارسال نظرات