کارشناس مسائل سیاسی:

وجود امنیت لازمه هرگونه توسعه و پیشرفت است/ مقاومت فعال راهکار مقابله با تهدیدات دشمنان

کارشناس مسائل سیاسی گفت: در مجموع باید امنیت سرمایه‌گذاری در یک منطقه وجود داشته باشد تا اقتصاد از طریق این سرمایه‌گذاری توسعه یابد که به حمد الله امروز این شرایط در کشور در سایه امنیت آن فراهم است .
کد خبر: ۹۱۷۷۹۰۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ حسین رجبی کارشناس مسائل سیاسی در کارگاه تحلیل سیاسی که با حضور جمعی از هادیان سیاسی سپاه ناحیه اراک برگزار شد گفت: حضور قدرتمند نیروهای انقلابی در جنگ تحمیلی ساختار معین و سناریو از پیش نوشته شده در بین قدرتهای جهان برای نابودی انقلاب اسلامی را برهم زد و همین امر باعث گردید دشمن اقدامات و دسیسه هایی علیه این نظام را با به راه انداختن جنگ تحمیلی آغاز کند .

وی افزود: دشمن هنوز هم با گذشت 40 سال از عمر با برکت این انقلاب با هر اقدامی در پی شکست این نظام بوده و در تلاش است تا از طریق جنگ روانی و اقتصادی به هدف خود برسد اما غافل از اینکه مردمی که برای دین وآرمانهایشان با جان و دل دفاع می کنند هرگز شکست نخواهند خورد.

کارشناس مسائل سیاسی  لازمه وجود هر توسعه اقتصادی، وجود امنیت  دانست و گفت: در مجموع باید امنیت سرمایه‌گذاری در یک منطقه وجود داشته باشد تا اقتصاد از طریق این سرمایه‌گذاری توسعه یابد که به حمد الله امروز این شرایط در کشور در سایه امنیت آن فراهم است .

وی  درخصوص نقش مقاومت و تاثیر بیانات اخیر مقام معظم رهبری در مناسبات بین‌الملل گفت: مقاومت به معنای ایستادگی در مقابل ظلم، زورگویی، استکبار، استعمار و استثمار است.

وی درخصوص مصادیق مقاومت فعال در کشور افزود: مقاومت فعال یعنی اینکه در منطقه فعال هستیم، در داخل برای تحریم برنامه ریزی داریم، رایزنی ها با کشورها را انجام می دهیم و نیروهای داخل را توجیه می کنیم اما زیر بار فشار دشمن و مذاکراتی که آمریکا می خواهند تحمیل کنند، نخواهیم رفت.

رجبی ادامه داد: امروز ما در صحنه سیاست خارجی مقاومت فعال را اجرا می کنیم و مذاکره با آمریکائی ها انجام نمی دهیم اما با کسانی که می دانیم آنها فرستنده پیام هستند ملاقات داریم و حتی آنها را تحویل هم می گیریم اما حرف آمریکائی ها را از آنها قبول نمی کنیم.

کارشناس مسائل سیاسی در پایان خاطر نشان کرد: جوانان سرمایه‌های عظیم کشور هستند و به طور قطع با بهره گیری از ظرفیت آنان می‌توانیم به موفقیت دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات