خبرهای داغ:
مرتضی مقدسیان
در سومین روز از هفته دفاع مقدس ،همایش تجلیل از جهادگران فعال بسیجی در اردوهای جهادی سال 96 تا 98 برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۷۸۵۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نایین " همایش تجلیل و تقدیر از بسیجیان جهادگر در اردوهای جهادی اعزامی به مناطق زلزله زده سال96 و مناطق سیل زده سال جاری در حسینیه شهدای بسیج نایین برگزار شد.

در این برنامه ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین سرهنگ دوم پاسدار مهدی زاده خطاب به جهادگران بسیجی گفت : نیت شما قربتاً الی الله است و قطعاً مورد رحمت خداقرار گرفته و مجاهدت و تلاشتان ذخیره ای برای آخرتتان می باشد.

وی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به آیات و روایات گفت : هر که برای خدا جهاد کند ،خداوند نیز راه های هدایت را به او نشان می دهد و یکی از راههای هدایت ،همین اردوهای جهادی است.

  در ادامه برنامه حجت الاسلام زارعی ضمن آرزوی توفیق و سعادت برای عزیزانی که جوانی خود را وقف خدمت رسانی به مردم محروم کرده اند ، با اشاره  به صبر و استقامت امام زین العابدین (ع) در مصیبتهای کربلا گفت ، در این مسیر مقدستان ،در برابر مشکلات و نارسائی هایی که پیش رو دارید ،با توکل به خدا و استعانت از اهل البیت (ع) صبر پیشه کنید و سختیها و شداید را به زانو در آورید.

پس از سخنرانی حجت الاسلام زارعی 2 تن از فعالین اردوهای جهادی به نمایندگی از گروههای جهادی عاشقان ولایت و شهید ابراهیم هادی ، به ارائه گزارشی از فعالیت ها واقدامات  ارائه شده در مناطق زلزله زده و سیل زده غرب کشور پرداختند 

در پایان برنامه تعداد 29 نفر از جهاد گران بسیجی با اهداء لوح سپاس مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال نظرات