خبرهای داغ:
مدیر کل مدیریت بحران استانداری گفت:خدمات رسانی پایگاههای امداد ونجات جاده ای سطح استان در ایام تعطیلات تابستانی،رضایت بخش بود.
کد خبر: ۹۱۷۷۷۲۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، قدرت اله مهدیخانی مدیر کل مدیریت بحران ، در پی بازدید دوره ای از پایگاههای امداد و نجات استان ، وضع موجود، امکانات و نحوه خدمات رسانی پایگاههای اورژانس، هلال احمر وراهدار خانه کوهین را مورد بررسی قرار داد.


مهدیخانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی اکیپ های امداد و نجات مستقر در این پایگاه، بالاخص در فصل تابستان و روزهای پایانی شهریور اظهار داشت:محور های مواصلاتی استان قزوین به دلیل واقع شدن در شاهراه شرق به غرب و نیز کوریدور استانهای شمالی، از پرتردد ترین محورهای کشور و به تبع آن پر حادثه ترین آنها بوده که این امر موجب فعالیت شبانه روزی و امداد رسانی در حجم بسیار بالا توسط نیروهای امدادی مستقر در سطح استان گردیده است.


مهدیخانی ادامه داد: تجهیز پایگاههای امداد و نجات موجود در سطح استان ونیز افزایش تعداد پایگاهها در دستور کار اداره کل مدیریت بحران و دستگاههای ذیربط قرار دارد.


وی در پایان به بازدید از وضعیت رودخانه ملاعلی که در سیلاب فروردین ماه 98 دچار طغیان شده و موجب بسته شدن اتوبان قزوین- رشت گردیده بود پرداخته و با اشاره به نزدیک شدن به فصل بارشهای پائیزی ،بر لزوم لایروبی و آزاد سازی مسیل و بستر رودخانه از وجود تاسیسات مخابراتی ، عمرانی و ... مستقر در آن تاکید کرد.

 

1010/د30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها