بزرگ سربازانی با قامت های کوچک که درس مقاومت می دهند

دانش آموزان دبستان سمیه شهر فارسان با به صدا درآوردن زنگ مقاومت و ایثار در مدرسه خود نشان دادند که از هم اکنون بزرگ سربازان کوچک جبهه مقاومت هستند.
کد خبر: ۹۱۷۷۶۸۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته دفاع مقدس، دانش آموزان دبستان سمیه شهر فارسان زنگ ایثار و مقاومت را در مدرسه خود به صدا درآوردند.

در این مراسم که با حضور رئیس آموزش و پرورش و سایر مسئولان آموزشی انجام شد، دانش آموزان بعد از به صدا در آمدن زنگ مقاومت و ایثار از نمایشگاه عکس دفاع مقدس دیدن کردند تا از همین اوان کودکی با فرهنگ جبهه و مقاومت آشنا شوند.

فرمانده واحد دانش آموزی سمیه فارسان گفت: مخاطب اصلی برنامه های هفته دفاع مقدس قشر جوان و نوجوان هستند و ما بیشترین تلاش خود را می کنیم تا این قشر با فرهنگ مقاومت و ایثار شهدا آشنا شوند.

وی افزود: ما در دوران دفاع مقدس با دستان خالی در برابر تمام دنیا ایستادیم و پیروز شدیم، اگر بخواهیم دقت کنیم به دوران دفاع مقدس خواهیم دید که روحیه شهادت طلبی و انقلابی در تک تک لحظات جنگ جاری بود و همین روحیه انقلابی و جهادی رزمندگان و اخلاص آنها و ولایت پذیری این رزمندگان باعث شد تا تمام دنیا در برابر ما زانو بزنند. اکنون  نیز باید تلاش کنیم تا فرزندانمان از همین کودکی این روحیه را بشناسند و در  وجود خود پرورش دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار