در یادواره آبروی محله شهر اردل عنوان شد:

قدرت نرم ايران اسلامی دشمنان را زمين گير کرد

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل گفت: قدرت نرم ايران اسلامی که برگرفته از فرهنگ مقاومت و شهادت است دشمنان را در تمام زمينه های اقتصادی، سياسی و نظامی زمين گير کرده است.
کد خبر: ۹۱۷۷۶۶۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵

به گزارش  خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار سيد محمود موسوی، فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل در يادواره آبروی محله با هدف گراميداشت ياد و خاطره شهيدان که در مقابل منزل شهيد خداداد ميرزازاده برگزار شد، گرامیداشت ياد و خاطره شهدا را از وظايف آحاد جامعه عنوان کرد و گفت: برنامه يادواره آبروی محله، برنامه‌ای است در جهت يادآوری و معرفی رزمندگانی که از اين محله با لبيک به فرمان رهبر در جبهه‌ها حضور يافتند و دفاع از وطن را در آن زمان از اصلی ترين وظایف خود دانستند و در اين راه با شهامت و ايستادگی به درجه رفيع شهادت نائل شدند.

موسوی با بيان اينکه موفقيت و امنيت امروز کشور مرهون  و مديون خون شهداست افزود: قدرت نرم ايران اسلامی که برگرفته از فرهنگ مقاومت و شهادت است دشمنان را در تمام زمينه های اقتصادی ، سياسی و نظامی زمين گير کرده است.

وی با گراميداشت ياد و خاطره  شهید خداداد ميرزا زاده،  اظهار کرد: شهيدان با بصيرت راه خود را انتخاب و در اين راه با الگوگيری از سيد و سالار شهيدان حضرت امام حسين (علیه السلام) به دفاع از کشور پرداختند.

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل تصريح كرد: همه ما وظيفه داريم برای قدردانی از شهدا و برای حفظ انقلاب و ارزش های دين مبین اسلام فرهنگ شهادت را در جامعه گسترش و ترويج دهيم.

ارسال نظرات