امام جمعه بروجن:

امنیت و اقتدار کشور مرهون جانفشانی های شهداست

امام جمعه بروجن در جمع دانش آموزان این شهرستان گفت: امنیت و اقتدار کشور مرهون جانفشانی های شهداست.
کد خبر: ۹۱۷۷۶۵۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته دفاع مقدس، با حضور مسؤلین شهرستان بروجن زنگ ایثار و مهر در مدرسه حاجیه خانم طلعت زمانی طنین انداز شد.

امام جمعه بروجن در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید؛ امنیت، اقتدار و پیشرفت های همه جانبه کشور در عرصه های مختلف را مرهون جانفشانی های شهدای انقلاب اسلامی دانست.

حجت الاسلام هراتی مطلق افزود: دستیابی به علوم پیشرفته هسته ای، رشد و پیشرفت صنایع پیچیده و قدرت و اقتدار کشور در حوزه های تسلیحاتی و موشکی در منطقه مرهون تلاش ها و زحمات  دانشمندان، دانشجویان و دانش آموزان  تلاشگر کشور است.

حجت الاسلام هراتی مطلق خاطرنشان کرد: شما دانش آموزان در مقطعی از سن و دوره آموزشی هستید که باید آگاهانه و هوشیارانه برای آینده و زندگی خود تصمیم بگیرید و در راه رسیدن به اهداف متعالی خود از همین حالا تلاش و کوشش نمایید.

وی تصریح کرد: شما آینده را می سازید و مدیران آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور ایران شما عزیزان می باشید و باید همیشه با حفظ و احیاء فرهنگ ایثار و شهادت که ضامن بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، در راه پیشرفت و توسعه و آبادانی کشور عزیزمان ایران تلاش شبانه روزی داشته و از هیچ کوششی دریغ نکنید.

ارسال نظرات