خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

بصیرت افزایی فراگیر در جامعه نیازمند طرحی نو است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بی توجهی نسبت به آنچه که داریم موجب می شود تا گول بخوریم، باید طرحی از نو ایجاد شود تا بصیرت افزایی در جامعه گسترش یابد، لذا اگر این کار را انجام دهیم وارد بر گام دوم خواهیم شد و الّا تکرار مکررات و همان آزمون خطاها را با همه پشیمانی خواهیم داشت.
کد خبر: ۹۱۷۷۶۳۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با آقای دکتر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه باید سرفصلی برای گام دوم انقلاب طرح ریزی شود، اظهار کرد: با توجه به همه فراز و نشیب‌ها، آزمون های خطا و تجربه و همچنین پیچ و خم های چهل سال اول انقلاب، باید یک قدم موثر برداریم.

 

وی عنوان کرد: تجربه های تلخ چهل سال اول انقلاب نباید تکرار شود، غفلت یعنی اینکه همه چیز داریم اما نسبت به آن بی توجه هستیم.

 

عبادی افزود: مشکلات چهل ساله‌ی ما به خاطر غفلت خودی، و شگرد، مکر و حیله غیر خودی بوده است، لذا اگر شرایط یقظه و بیداری جامعه را ایجاد کنیم تا افراد بتوانند متوجه خود، استعداد، انقلاب، مکتب، مذهب و کشورشان شوند، قطعا پیروز میدان ها در تمامی صحنه ها خواهیم بود، اما اگر بی توجه باشیم، همچنان آسیب خواهیم دید.

 

وی متذکر شد: اگر جامعه هوشیاری، بصیرت لازم و واکنش سریع نداشته باشد، گذشته تکرار خواهد شد، مردم درد دل دارند، و درد دلشان از نظام و اسلام نیست، بلکه از من، شما و دیگران است.

 

نماینده ولی فقیه در استان گفت: مردم توجه ندارند که چه نعمتی در دستشان است و دلیل آن نیز این است که به صورت مجانی و رایگان آن را می فروشند و گاهی به صورت روزنامه، دعوت و وعده این کار را می کنند و این غفلت است.

 

وی ادامه داد: بی توجهی نسبت به آنچه که داریم موجب می شود تا گول بخوریم، باید طرحی از نو ایجاد شود تا بصیرت افزایی در جامعه گسترش یابد، لذا اگر این کار را انجام دهیم وارد بر گام دوم خواهیم شد و الّا تکرار مکررات و همان آزمون خطاها را با همه پشیمانی خواهیم داشت.

 

عبادی خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم مردم را نسبت به نعمت هایی که در دستشان قرار دارد متوجه کنیم، ما مسئول افکار عمومی مردم و بصیرت آن هاهستیم، لذا در آستانه امور سرنوشت سازی قرار داریم که باید طبق ضابطه مردم را بیدار کنیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها