خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی قائم آل محمد (عج):

ارائه بیش از 600خدمت دندان پزشکی و درمانی در روستای گلوباغ/ املاح موجود در آب و عدم آگاهی مردم از مسائل بهداشتی کودکان را در معرض بیماری قرار داده است

مسئول گروه جهادی قائم آل محمد (عج) گفت: این گروه شامل یک تیم 30 نفره است که به مدت 5 روز به بیش از 600 نفر از اهالی روستا گلوباغ درح خدمات دندان پزشکی، متخصص اطفال، مشاوره و آموزش بهداشت دهان و دندان ارائه کردند.
کد خبر: ۹۱۷۷۶۳۱
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، آرشی مسئول گروه جهادی قائم آل محمد (عج) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی  اظهار داشت: گروه جهادی قائم آل محمد (عج) در روستای گلو باغ بخش درح (۲۰ کیلومتری مرز افغانستان) از ۲۶ تا ۳۰ شهریور در آستانه هفته دفاع مقدس در زمینه دندان پزشکی، مشاوره و آموزش بهداشت دهان و دندان، متخصص اطفال و برنامه های فرهنگی به اهالی این منطقه خدمت رسانی کردند.

 

وی با بیان اینکه خدمت درمانی به مردم با هماهنگی ۱۷ دندان پزشک و ۱۹ دستیار دندان پزشکی و کمکی صورت گرفت افزود: گروه جهادی قائم آل محمد (عج)  شامل تیم 30 نفره به مدت 5 روز به مردم منطقه خدمات رسانی کردند.

 ارائه بیش از 600خدمت دندان پزشکی و درمانی در روستای گلوباغ

 

 مسئول گروه جهادی قائم آل محمد (عج)  خدمات ارائه شده به بیماران را شامل دندان پزشکی در حیطه ترمیم ، کشیدن، عصب کشی و جرمگیری برای 400 نفر ویزیت رایگان و در مجموع ۵۰۰ خدمت دندان، پوشش ۱۳۰ نفر دندان مصنوعی و  ویزیت رایگان ۵۰ نفر توسط متخصص اطفال عنوان کرد.

 

آرشی اظهار داشت: گروه جهادی قائم آل محمد(عج) تاکنون هشت بار به مناطق محروم استان خراسان جنوبی اعزام شده که در سال های گذشته در شهرستانهای خوسف و درمیان و امسال به مردم شهرستان سربیشه خدمات ارائه می کنند.

 

ارائه بیش از 600خدمت دندان پزشکی و درمانی در روستای گلوباغ

مسئول گروه جهادی قائم آل محمد (عج) عنوان کرد: متاسفانه  به علت عدم آگاهی و پایین بودن اطلاعات مردم این منطقه در زمینه بهداشت دهان و دندان کودکان در این زمینه مشکلات زیادی دارند.

 

آرشی ادامه داد: آب این منطقه به دلیل املاحی که دارد علاوه بر ایجاد مشکل برای دندان باعث بروز بیماری های دیگر نیز شده، که مردم این منطقه به دلیل مشکلات اقتصادی متاسفانه درمان را ادامه نمی دهند لذا برطرف شدن این مشکلات نیازمند توجه و رسیدگی ارگانها مربوطه، فرهنگ سازی و ادامه دار بودن آموزش ها در این زمینه است.

 ارائه بیش از 600خدمت دندان پزشکی و درمانی در روستای گلوباغ/ وجود املاح مضر در آب و  عدم آگاهی مردم از بهداشت دهان و دندان عمده مشکلات منطقه است

وی در پایان از همکاری دندان پزشکان ، پزشکان و دستیاران دندان پزشکی عضو بسیج جامعه پزشکی استان، تیپ مردم پایه سپاه انصار الرضا (ع)، ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سربیشه، کمیته امداد امام خمینی بیرجند و شهرستان درح، فرمانده گروهان دوم گردان چهارم امام حسین (ع) سربیشه،  محور سوم امام علی(ع)، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، شبکه بهداشت سربیشه، بسیج سازندگی بیرجند، ناحیه بسیج دانشجویی استان، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی ره و قرارگاه جهادی و خدمت رسانی  بیرجند و اعضای شورای اسلامی و دهیار گلوباغ تشکر و قدر دانی کرد.

 

انتهای پیام/

  

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار