مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز :

ملت ایران در مقابل تمام جبهه باطل ایستاد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: در هفته دفاع مقدس ملت ایران بر اساس عقیده خودش نه در مقابل صدام و صهیونیسم بلکه در مقابل تمام جبهه باطل ایستاد.
کد خبر: ۹۱۷۷۵۵۵
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام والمسلمین علی دشتکیاظهار داشت : جوانان ایرانی بر اساس اعتقادی که به نظام اسلامی، مدیریت دینی و ولایت فقیه  داشتند به صحنه آمدند و در مقابل هجمه جبهه باطل که به فرماندهی استکبار، استعمار، صهیونیست و تحجر بود، به میدان آمده بودند.

ملت ایران در مقابل تمام جبهه باطل ایستاد

وی اظهار داشت: ملت ایران به لحاظ همان اعتقاد خودش و براساس وعده خداوند در قرآن کریم که این وعده الهی محقق شد و جبهه حق در مقابل جبهه باطل به پیروزی رسید.

دشتکی با بیان اینکه برای تبیین فرهنگ دفاع مقدس رسانه‌ها باید تلاش بیشتری داشته باشند، گفت: دفاع مقدس در تاریخ اسلام بسیار زیبنده و بزرگ بود به طوریکه مردم دواطلبانه اینگونه در مقابل کفر ایستادگی کنند و فرزندان خودشان را لباس رزم پوشاندند.

وی اضافه کرد: مردم ایران تمام هستی، دارایی و حتی جان و مال و جوانانشان را در مقابل جبهه باطل قرار دادند به لحاظ اینکه آن اعتقادشان به بحث مدیریت دینی و ولایت فقیه محقق شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت:‌ فرهنگ ایثار، فرهنگ انسان‌سازی است و اگر فرهنگ ایثار نباشد در خلفت بشر انحراف به وجود می‌آید زیرا نبود ایثار مساوی با انحراف و سپس انحطاط است پس ایثار در مقابل انحراف و انحطاط قرار دارد.

وی با بیان اینکه حرمت مخلوقات خداوند در جای خود محترم است، افزود:‌ ولی جایگاه انسان چیز دیگری است زیرا انسان خلیفه الله و جانشین خدا روی زمین است ولی این جانشین بودن برای خدا، بالقوه است که خود انسان آن را به فعلیت می رساند.

دشتکی بیان داشت: برای به فعلیت رساندن جانشینی خدا بر روی زمین، خداوند چهارچوبی مشخص کرده که یکی از آن‌ها ایثار است و یکی از اقسام ایثار هم حضور در میدان نبرد علیه باطل است که جوانان ما به خوبی آن را به نمایش گذاشتند.

وی گفت: جا دارد از منظر عمومی و انسانی این جایگاه والای ایثار به نمایش گذاشته شود که جوانان ایران با ایثار چه حرکت و معجزه ای را رقم زدند.

تبیین موضوع دفاع مقدس برای کودکان، نوجوانان و جوانان به ویژه در مراکز فرهنگی، دینی، مساجد و امامزاده ها بایستی از جمله برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس باشد که دشتکی توصیه کرد که در این یک هفته به صورت کار ویژه نسبت به تبیین این فرهنگ اهتمام بیشتری شود.

اوقاف و امور خیریه استان البرز برای هفته دفاع مقدس در آستان مقدس امامزادگان استان ایستگاه‌های صلواتی راه اندازی و برنامه‌های فرهنگی مذهبی، کرسی تلاوت، پخس سرودهای حماسی و آذین‌بندی امامزادگان را دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها