خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت:

برگزاری یادواره هفت شهید روستای هادی آباد قاقازان

کارشناس مسائل مذهبی گفت: رشادت ها وجان فشانی های شهدای ۸ سال دفاع مقدس برگرفته از قیام عاشورا بوده است و عامل حفظ این انقلاب می باشد.
کد خبر: ۹۱۷۷۵۵۱
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

به گزارش بسیج قزوین، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس یادواره شهدای روستای هادی آباد قاقازان به همت پایگاه مقاومت بسیج خواهران بیت الرقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین با حضور اهالی محل در حسینیه این روستا برگزار شد.

این برنامه باهدف گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رمضانعلی ‌برجعلی ‌تبار ‌فرد، محمدحسن‌برجعلی، ابوالفضل‌حبیبی، بالا‌حسینعلی، فرهاد‌حسینعلی، خیراله‌مهدی و محمد‌یزدی برگزارشد.

حجت الاسلام مصطفی صالحی کارشناس مسائل مذهبی از استان قم در این مراسم ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رشادت ها وجان فشانی های شهدای ۸ سال دفاع مقدس برگرفته از قیام عاشورا بوده است و عامل حفظ این انقلاب می باشد.

وی خاطر نشان کرد: مسیری که دیروز مدافعان وطن طی کرده بودند را امروز مدافعان حرم ادامه می دهند تا انشاءالله پرچم این وحدت امت اسلامی با زمامداری رهبر انقلاب اسلامی به دست صاحب اصلی خود برسد.

صالحی در ادامه به حماسه آفرینی دختران دفاع مقدس همچون خانم دهنوی و رزمندگان غیور جبهه ها همچون ابراهیم همت اشاره کردند که چگونه سرمشق شهادت برای نسل امروز هستند.

در ادامه برنامه ذاکر اهل بیت جناب آقای علی اکبری با اشعار ناب حماسی فیض مجلس را به درجه اعلی رساندند و تقدیر از مادر شهید محمد حسن برجعلی توسط امام جماعت این روستا انجام پذیرفت.

در پایان این یادوراه و در جشنواره غذای این روستا به بهترین غذاهای طبخ شده جوایز نفیسی اهداشد.

گفتنی است به رسم یادبود  به دوتن از قاریان کشوری و برجسته این روستا آقایان محمد و علی اصغر آقاجانی از سوی حوزه بسیج شهیده رقیه رضایی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین  لوح یادبود اهدا شد.

4001/پ3-/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها