مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت : یکی از سیاست های وزارت ورزش و جوانان ایجاد فرصت برای شکوفا شدن استعدادهای ورزشی در همه منطق کشور بخصوص مناطق کمتر توسعه یافته است.
کد خبر: ۹۱۷۷۵۲۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، عابد حقدادی مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی در نشست خبری بیان داشت : یکی از سیاست های وزارت ورزش و جوانان ایجاد فرصت برای شکوفا شدن استعدادهای ورزشی در همه منطق کشور بخصوص مناطق کمتر توسعه یافته است.

وی ادامه داد : بر اساس دستور العمل وزارت ورزش و جوانان مبنی بر برگزاری رقابت های ورزشی روستائیان تحت عنوان جام خوشه چین، این رقابت ها به صورت بخش، شهرستان و در نهایت استان با همکاری بخشداری های استان، هیات ورزش های روستایی، بازیهای بومی و محلی استان و دهیاری ها در اکثر روستاهای استان برگزار می شود.

حقدادی افزود : از آنجایی که بخش قابل توجه ای از جمعیبت استان مرکزی را جامعه روستایی تشکیل می دهند ، تلاش شده نگاه ویژه ای به این رویداد مهم شود ، تا ضمن ایجاد نشاط و شادابی میان آنها استعدادیابی نیز آغاز شود.

وی اظهار کرد : این مسابقات در دو بخش برگزار که در بخش آقایان و بانوان به صورت متمرکز در شهرستان های استان برگزار گردیده است و رشته های فوتسال، والیبال، طناب کشی، هفت سنگ، دومیدانی و چوب کشی در جام خوشه چین می باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد : منتخبان شهرستانی به رقابت های کشوری راه پیدا می کنند و استان مرکزی میزبانی منطقه ای این رقابت ها را برعهده دارد که از پنج استان کشور و در رشته های مختلف به استان مرکزی سفر می کنند و با یکدیگر به رقابت می پردازند.

ارسال نظرات