فرمانده سپاه کربلا گفت: مسئولانی که حقوق های نجومی میگیرند ،اگر اهل خودسازی بودند امروز باید در مسیر شهید تهرانی مقدم ها گام برمیداشتند.
کد خبر: ۹۱۷۷۵۲۵
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلا در مراسم وداع با جانباز شهید ابراهیم شیخی که شامگاه دوشنبه در شهرستان نکاء، برگزار شد گفت: پاسداران، بسیجیان و همه مردم انقلابی روز تولد خود را روز ولادت اباعبدالله الحسین(ع) می‌دانیم و مرگ خود را هم در زیارت عاشورا از خدا طلب می کنیم.

سردار بابایی با بیان اینکه برخی ها در صدد هستند تا تفکرات انقلابی را زیر سوال ببرند،افزود:تفکرات خراب و فاسد یک روز لباس‌های مشکی عزای امام حسین(ع) را موجب افسردگی و یک روز چادر را باعث محدودیت می‌دانند.

فرمانده سپاه کربلا مازندرن در ادامه با تصریح براینکه بعد از 1400 سال، مردم ایران ثابت کردند که مردم زمان ائمه (ع) نیستند، اضافه کرد: سه سال قبل برای اعزام  نیرو به جبهه مقاومت بیش از 1200 نفر ثبت نام کردند و به پادگان آمدند اما ما فقط به 300 نیرو احتیاج داشتیم.

سردار بابایی در بخش دیگری از سخنان خودبا انتقاد از کسانی  با پول‌های بادآورده،سفرهای اروپایی میروند اما زمانی که حرف از مجالس عزای سالار شهیدان و یا برگزاری سفره‌های نذری عزادراران سیدالشهدا (ع) می‌شود بهانه فقرا را میآورند، گفت:در چهل سال اول انقلاب افراد زیادی در مسیر پاک انقلاب همچنان ماندند و  ایستاده‌اند ولی عده‌ای نیز توسط زور، پول و فریب تلاش کردند شعار‌های انقلاب را کم‌رنگ کنند.

فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود  به نامه سرگشاده برخی مسئولین به رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: همان ها که در مجلس ششم رهبری را به نوشیدن جام زهر دعوت کردند امروزه هم مسئول هستند و قصد دارند  مملکت را به آمریکا تقدیم کنند.

سردار بابایی با تاکید بر اینکه اگر قرار بود تسلیم جوسازی روشنفکرنماها بشویم در هشت دفاع مقدس ایستادگی نمی کردیم و بیش از 200 هزار شهید تقدیم نمی دادیم، افزود:همان‌طور که شهدای مدافع حرم تا پای جان  برای انقلاب ایستادند ما هم باید برای تداوم انقلاب تا پای جان ایستادگی کنیم.

فرمانده سپاه کربلا در بخش های پایانی سخنان خود به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و تصریح کرد:همه باید گوش به فرمان امام زمان خود باشیم چرا که در گام دوم انقلاب نیاز به افرادی است که مطیع ولی خود باشند.

به گفته سردار بابایی خودسازی،جامعه سازی و تمدن سازی سه اصل مهم در بیانیه گام دوم انقلاب است که باید به صورت علمی آن را اجرا کرد.

فرمانده سپاه کربلا مسئولانی که دنبال مذاکره با آمریکا هستند را افراد ذلیل دانست و یادآور شد: مسئولانی که حقوق های نجومی میگیرند ،اگر اهل خودسازی بودند امروز باید در مسیر شهید تهرانی مقدم ها گام برمیداشتند.

سردار بابایی در ادامه با تصریح براینکه انقلابی و متدین بودن، بی تفاوت نیست،یادآور شد:سندی مثل 2030 به جامعه تحمیل میشود و آن وقت یک انقلابی نمیتواند بی تفاوت باشد و کاری برعلیه این سند کفر انجام ندهد.

فرمانده سپاه کربلا راهپیمایی اربعین را نمونه الهی برای تمدن سازی برشمرد و گفت: در این راهپیمایی که تمام مذاهب در آن حضور دارند مقدمه را برای ظهور امام زمان(اروحناه له فداه) فراهم می کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها