خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس در قالب طرح یک کاسب،یک دانش آموز تعداد 50 بسته لوازم التحریر، کیف و کفش با ارزش تقریبی هر بسته 50 تا 70 هزار تومان تهیه شده که در بین دانش آموزان نیازمند مناطق شهری،روستایی و عشایری توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۷۷۵۱۹
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹

محمد فاطمی نسب فرمانده  ناحیه بسیج سپاه درمیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی 98-99 و هفته دفاع مقدس طرح یک کاسب، یک دانش آموز با همکاری بسیج دانش آموزی، بسیج اصناف و ادارات صنعت و معدن، امور عشایری و شهرداری اسدیه ، اصناف و بازاریان شهرستان درمیان اجرا می شود.

 فاطمی نسب اظهار داشت: تاکنون تعداد 50 بسته لوازم التحریر و کیف و کفش  با ارزش تقریبی هر بسته بین 50 تا 70 هزار تومان تهیه شده که  در هفته دفاع مقدس در میان دانش آموزان نیازمند در مناطق شهری،روستایی و عشایر توزیع  خواهد شد.

وی افزود: مردم و کسبه ما به تعصی از سیره شهدا که این ایام به مناسبت هفته دفاع مقدس از آنها یاد  می شود ، در هر جا که انقلاب به حضور و کمک آنها نیاز داشته شرکت کرده اند و هم اکنون که با توجه به شرایط اقتصادی مردم  و آغاز سال تحصیلی برخی از هم وطنان ما قادر به تهیه مایحتاج تحصیل فرزندانشان نیستند امیدواریم با شرکت در این طرح یاری گر هم وطنان خود باشند.

فاطمی نسب عنوان کرد: هر کدام از کسبه و خیرین که علاقه مند به شرکت در این طرح هستند می تواند آمادگی خود را به حوزه مقاومت حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) درمیان اعلام کنند تا کمک های آنها در همان محلی که خودشان تقاضا دارند توزیع شود.

 انتهای پیام/

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها