خبرهای داغ:
در راستای طرح "من محرم ام"

اهدا ۲۵۰ پگ لوازم التحریر در محلات اسلامی شاهرود

دبیر قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی شاهرود از اهدا ۲۵۰ پگ لوازم التحریر در راستای طرح" من محرمی ام" در محلات اسلامی این شهر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۷۵۱۵
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
اهدا ۲۵۰ پگ لوازم التحریر در محلات اسلامی شاهرودحجت الاسلام مهدی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اجرای طرح "من محرمی ام" در راستای کمک به دانش آموزان نیازمند اظهار کرد: در این طرح که با همکاری فضای مجازی شهرستان و آقای نادمی و بسیج رسانه و بسیج سازندگی و شورا‌های محلات اسلامی انجام شده است بالغ بر ۵۴ میلیون ریال کمک نقدی و بیش از ۲۰ میلیون ریال کمک غیرنقدی جمع آوری شد.
وی افزود: با توجه به این کمک‌ها بیش از ۱۳۰ پک لوازم التحریر تهیه و در اختیار شورای محلات اسلامی چهارگانه شهر قرار گرفت تا به دست دانش آموزان نیازمند با رعایت صیانت و حفظ آبروی دانش آموزان برسد.
دبیر قرارگاه شهید شاطری سپاه ناحیه شاهرود تصریح کرد: این طرح یک ماه طول کشید و خیرین و دستگاه‌های اجرایی پای کار آمدند و این کمک‌ها جمع آوری شد و با شناسایی خانواده‌های نیازمند توسط کمیته‌های نیکوکاری محلات اسلامی در ابتدای سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس به دانش آموزان اهدا گردید.
وی با اشاره به اینکه این پک شامل کیف و دفتر و کفش و لوازم التحریر است گفت: با همکاری با سایر نهاد‌ها ۱۲۰ پک لوازم التحریر در محله اسلامی شهرک شهید بهشتی توزیع که در مجموع ۲۵۰ پگ در آغاز سال تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند محلات اسلامی شهرک‌های شهید بهشتی، فدک و ولیعصر (عج) توزیع شده است.
اسماعیلی با بیان اینکه این برنامه‌ها با هماهنگی و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی انجام شده و موازی کاری نداشتیم افزود: در اجرای برنامه‌ها در محلات اسلامی کاملا همسو با سایر دستگاه‌های اجرایی همکاری می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها