فرمانده سپاه میانه در آیین صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی این شهرستان بر ضرورت توجه به نیازهای معنوی دانش آموزان در کنار نیازهای علمی تاکید کرد و گفت: تحصیل علم و تهذیب نفس باید همراه هم باشد.
کد خبر: ۹۱۷۷۵۰۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵

  به گزارش سرویس بسیج دانش آموزی  خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمّدی ضمن تبریک آغاز سالتحصیلی و تقارن آن با هفته دفاع مقدس، دانش آموزان را به مطالعه تاریخ دفاع مقدس و مقایسه آن با تاریخ سراسر خیانت و ذلت بار دوران ستمشاهی فرا خواند.

وی گفت: یک دانش آموز فهیم و تحصیل کرده باید بداند فرق بین انقلاب اسلامی و رژیم ستمشاهی چیست و با دستاوردهای بی بدیل و بی نظیر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، آشنایی داشته باشد.

  محمدی با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب بیشترین تاکید بر جوانان است، بر مطالعه و درک درست مفاهیم این بیانیه و خواسته های رهبری از جوانان تاکید کرد و اظهار داشت: آینده کشور با دستان شما جوانان و نوجوانان رقم خواهد خورد پس باید با دیدی وسیع و با بصیرتی عمیق وارد صحنه شوید.

وی با تاکید بر اینکه دانش آموزان باید فرصت نوجوانی و جوانی را برای تحصیل و تهذیب نفس غنیمت بشمارند، افزود: خواسته ما از شما دانش آموزان این است که ضمن تلاش در عرصه علم آموزی، از حضور در مساجد به عنوان سنگرهای معنویت و تهذیب، غافل نشوید.

    مدیر آموزش و پرورش میانه در این مراسم نیز ضمن تقدیر از خدمات بسیج، بسیج را یکی از بزرگترین ظرفیت ها برای پیشبرد اهداف تربیتی دانست و گفت: امروز تعمیق فرهنگ دفاع مقدس و تربیت دینی در بین دانش آموزان نیازمند همکاری شرکای آموزش و  پرورش به خصوص بسیج و سپاه است.

   یوسف ساجدی فر، جذب بازماندگان از تحصیل را یکی از اولویت های مهم منطقه عنوان کرد و افزود شرکای آموزش و پرورش بهترین ظرفیت برای پیشبرد اهداف دستگاه تعلیم و تربیت هستند.

   آیین صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با حضور پرشور فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی در دبیرستان نمونه شهید باکری میانه برگزار شد.

ارسال نظرات