پایان دومین دوره مسابقات جایزه بزرگ تنیس روی میز کشور در خمین

دومین دوره مسابقات جایزه بزرگ تنیس روی میز کشور در تاریخ ۲۸ و ۲۹ شهریور ماه به میزبانی شهرستان خمین در استان مرکزی و با عنوان گرامیداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت نکونام مرحوم سید رضا شریفی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۷۷۵۰۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، دومین دوره مسابقات جایزه بزرگ تنیس روی میز کشور در تاریخ ۲۸ و ۲۹ شهریور ماه به میزبانی شهرستان خمین در استان مرکزی و با عنوان گرامیداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت نکونام مرحوم سید رضا شریفی برگزار گردید.

 این مسابقات با استقبال چشمگیر بازیکنان برتر و ملی‌پوش کشور در رده سنی بزرگسالان و نوجوانان همراه بود به طوری که در بزرگسالان ۱۱۸ بازیکن و در رده سنی نوجوانان ۵۳ بازیکن از استان‌های مختلف کشور شرکت کرده بودند که از حیث کیفیت بازیکنان شرکت کننده می توان گفت در سطح مسابقات تور ایرانی قرار داشت.

در پایان پس از انجام دو روز بازیهای زیبا و هیجان انگیز، هشت بازیکن به مرحله نهایی مسابقات رسیدند که در نهایت در فینال این مسابقات در رده سنی بزرگسالان حمیدرضا طاهری با نتیجه ۳ بر ۱ بر سجاد حسینی از اصفهان غلبه کرد و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

همچنین در بازی رده‌بندی مهرشاد پوده موفق به شکست محسن خطیون شد و نفر سوم مسابقات لقب گرفت.

در رده نوجوانان در مسابقه فینال یاشار توانایی از کردستان موفق به شکست یاسین طاهری از استان مرکزی شد و به عنوان قهرمانی دست یافت.

در پایان مسابقات با حضور جمعی از مقامات و مسئولین شهرستان خمین و همچنین با حضور حاج آقای نجفی رئیس هیات تنیس روی میز استان مرکزی مراسم اختتامیه برگزار و جوایز نقدی به بازیکنان برتر اهدا گردید.

 نکته حائز اهمیت این دوره از بازی‌ها برگزاری مسابقات نوجوانان در کنار بزرگسالان بود که باعث ایجاد انگیزه و تلاش بیشتر در بین نوجوانان شده بود و در واقع یک کلاس آموزشی برای این آینده داران تنیس روی میز کشور محسوب می شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار