رئیس بیمارستان شهدای لردگان:

دفاع مقدس ارزش انقلاب اسلامی را بیشتر نمایان کرد

رئیس بیمارستان شهدای لردگان در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت این شهرستان گفت: دفاع مقدس ارزش انقلاب اسلامی رابیشتر نمایان کرد.
کد خبر: ۹۱۷۷۴۹۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ دکتر مریم باباییان در این دیدار که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس انجام شد، گفت: جنگ تحمیلی یک نقشه ویرانگری بود که آمریکا طراحی کرد و تامین کننده مالی آن آل سعود بود، برای اینکه بتوانند انقلاب اسلامی ایران را در نطفه خاموش کنند.

وی ادامه داد:رزمندگان دفاع مقدس با دستان خالی و با قدرت ایمان و توکل بر خداوند توانستند به مدت 8 سال دربرابر قدرت های جهانی ایستادگی کنند و عزت و سرافرازی رابرای ایران اسلامی به ارمغان بیاورند و امروز گرامیداشت یاد آنها کمترین خدمتی است که انجام میشود.

فرمانده سپاه ناحیه لردگان در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات قشر زحمتکش پزشکان گفت: دفاع مقدس صحنه حضور همه اقشار جامعه بود و قشر پزشکی و امدادی نقش پر رنگ و تعیین کننده ای داشتند و اگر حضور تیمهای پزشکی در خطوط مقدم نبود تلفات انسانی زیادی متوجه رزمندگان می شد.

سرهنگ پاسدار کرم نظری ادامه داد:ماموریت سپاه بعد از جنگ تحمیلی حساس تر شد و برای حفظ دستاورد های این جنگ نابرابر، شبانه روز در حال تلاش و خدمت است و در این مسیر یاری گر نیروهای انقلابی و خدمت گذار مردم خواهد بود.

ارسال نظرات