قناری تولید کننده کتاب‌های صوتی، کتاب صوتی حسین از زبان حسین نوشته‌ی حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدیان، با گویندگی علی همت مومیوند و مهناز آبادیان را روانه بازار نشر کرد.
کد خبر: ۹۱۷۷۴۹۲
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی نشر جام‌جم کتاب حسین از زبان حسین، نوشتۀ حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدیان، کتابی‌ست دربارۀ زندگی امام حسین علیه‌السلام و واقعۀ عاشورا. این کتاب به خواننده کمک می‌کند تا امام حسین و حرکت ایشان به سمت کربلا و در مقابل دشمن قرار گرفتن‌شان را بشناسد و از هدف این واقعۀ عظیم تاریخی مطلع گردد.
این کتاب در هشت فصل تمام زندگی حضرت حسین را روایت کرده است. زبان کتاب، زبانی ساده و روان است و خواننده را حتی اگر علاقمند به خواندن متون تاریخی نباشد، جذب این متن ساده و صمیمی می‌کند.
همچنین حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدیان در خصوص کتاب حسین از زبان حسین اینطور بیان کرد. این کتاب از زبان شخص امام حسین روایت شده است. ایشان در این کتاب، خودشان راوی زندگی خودشان هستند و همین نکته چنان محبت و علاقه‌ای برای خواننده ایجاد می‌کند که تا صفحات پایانی کتاب با او همراه خواهد بود.
وی ادامه داد: ماجرای اسارت کاروان تا بازگشت به کربلا و سپس مدینه از زبان حضرت زینب(سلام‌الله علیها) روایت می‌شود.
اين مجموعه که شامل 8 فصل است به همت قناری تولید کننده کتاب‌های صوتی، در دوازده ساعت و 14 دقیقه در اپلیکیشن‌های کتاب صوتی و الکترونیک عرضه شده است این کتاب برای اولین بار در سال 1398 توسط نشر معارف منتشر شده است.
همچنین علاقمندان برای تهیه‌ی کتاب صوتی حسین از زبان حسین می‌توانند به سایت http://jjp.ir مراجعه نمایند.

ارسال نظرات