خبرهای داغ:
نبگان گفت: کلنگ زنی بازسازی 6 واحد مسکونی، ساخت یک واحد دیگر و اقتتاح یک واحد منزل مسکونی در مناطق سیل زده استان توسط حوزه شهید عباسپور در هفته دفاع مقدس انجام خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۷۷۴۶۱
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰

به گزارش بسیج ؛ عباس نبگان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس، با اشاره به اقدامات و فعالیت های حوزه بسیج شهید عباسپور، اظهار داشت: در سطح 29 پایگاه بسیج صنعت آب و برق خوزستان، بیش از 40 برنامه متنوع هم در تایم کاری و هم در خارج از آن، در نظر گرفته شده است.

وی افزود: باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر حضور جوانان در عرصه های مختلف به ویژه محرومیت زدایی، کلنگ زنی بازسازی 6 واحد مسکونی، ساخت یک واحد دیگر و اقتتاح یک واحد منزل مسکونی در مناطق سیل زده استان توسط حوزه شهید عباسپور در هفته دفاع مقدس انجام خواهد شد.

فرمانده حوزه بسیج شهید عباسپور صنعت آب و برق خوزستان گفت: تامین اقلام نوشت افزاری و پوشاک مناسب برای 300 نفر از دانش آموزان مناطق محروم حاشیه شهرستان اهواز در نظر گرفته است.

نبگان خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس، جشنواره ورزشی در چندین رشته برای حفظ روحیه ورزشی و ایجاد نشاط میان کارمندان، برگزاری خواهد شد.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، همچنین برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب توسط واحد خواهران حوزه و تجمع بانوان بسیجی با عنوان «بانوان زینبی» از دیگر برنامه های مناسبتی این هفته است.

نبگان خاطرنشان کرد: برنامه دیگر در حوزه دفاع مقدس، اردوهای تفریحی، اردوهای جهادی، برگزاری مراسم یادواره پیشکسوتان جهاد و شهادت صنعت آب و برق خوزستان می باشد.

فرمانده حوزه بسیج شهید عباسپور صنعت آب و برق خوزستان در ادامه با اشاره به موضوع اربعین گفت: صنعت آب و برق نقشی تاثیرگذاری را در دو گذرگاه مرزی شلمچه و چذابه دارد و در همین راستا دو موکب در این دو مرز استقرار خواهد یافت.

وی افزود: تامین بخشی از روشنایی مواکب، آب شرب و دیگر امکانات موردنیاز برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی در این دو مرز توسط حوزه بسیج شهید عباسپور سازمان آب و برق خوزستان فراهم خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها