خبرهای داغ:
یکصد سری جهیزیه، ۲۰۰ قلم لوازم خانگی و یک هزار و ۳۵۰ قلم کیف و کفش و نوشت افزار توسط قرارگاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان به مردم مناطق سیل زدگان خوزستان اهدا شد.
کد خبر: ۹۱۷۷۴۵۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰

به گزارش بسیج سرهنگ عبدالرضا حاجتی عصر دوشنبه در حاشیه آیین اهدای یکصد سری جهیزیه به زوج های جوان در مناطق سیل زده و ۲۰۰ قلم لوازم خانگی در مجتمع فجر اهواز اظهار داشت : برنامه‌های مختلف حمایتی برای محرومیت زدایی همواره یکی از اولویت‌های سپاه ولیعصر(ع) استان بوده و امروز نیز یکصد سری جهیزیه به همراه ۲۰۰ قلم کالای خانگی و تعدادی کیف و کفش و نوشت افزار بین مناطق سیل زده استان توزیع شد.

وی افزود: اگر بتوانیم با این اقدامات لبخندی بر لب خانواده‌های سیل‌زده بنشانیم در اهداف خود که همان محرومیت زدایی است موفق عمل کرده ایم.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: در مناطق سیل زده استان مشکلات فراوانی در زمینه فرهنگی، اجتماعی و عمرانی وجود دارد که سپاه استان در تلاش است تا این مشکلات را به حداقل برساند.

وی تصریح کرد : بی شک سپاه استان با توجه به ظرفیت نیروهای بسیج در کنار حمایت‌های دولت می‌تواند اقدامات موثری در جهت کمک به مردم سیل زده داشته باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها