فرمانده سپاه استان البرز گفت: امروز علم را باید مبارزه ای برای توسعه کشور دانست زیرا مطالبه رهبری از دانش آموزان نیز سه مسئله اصلی تحصیل، تهذیب و ورزش است.
کد خبر: ۹۱۷۷۴۵۰
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، همزمان با هفته دفاع مقدس سردار سید یوسف مولایی با حضور در هنرستان پسرانه شهید پهلوانی ناحیه یک کرج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار شهید دانش آموز، معادل یک پنجم شهدا و 2500 معلم شهید، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب بر محوریت دانش آموزان شکل خواهد گرفت و البته در 40 سال گذشته نیز نوجوانان سهم بسزایی داشتند. 

 دشمن از شکستن مرزهای علمی توسط ایران در هراس است/ اعتراف غرب به استفاده از الگوهای جعلی برای دانش آموزان
سردار سید یوسف مولایی افزود: فرمانده لشگر 23 ساله ایرانی در زمان جنگ با ماهر عبدالرشید که یک سپهبد عراقی بود کرکری می خواند و این مسئله نشان داد  جوانان نقشی اساسی در 8 سال دفاع مقدس داشتند در نتیجه پایه ریزی تمدن در آینده نیز نیازمند سه عنصر ایمان و انگیزه برای حرکت، علم و الگو است. 
 
وی با اشاره به اینکه امروز دنیا به دنبال الگو است، اظهار داشت: پترس روایت یک نویسنده آمریکایی از داستانی هلندی بود که وجود خارجی نداشت در حالیکه دانش اموزان ما الگوهایی واقعی همچون شهید بهنام محمدی، شهید رضا پناهی و محمد حسین فهمیده دارند. 
 
 سردار مولایی  ضمن اظهار تاسف از اینکه شخصیت های غربی بعضا با استقبال بیشتری در کشورهای جهان سوم همراه هستند، تصریح کرد: آمریکا اعتراف می کند که به واسطه نداشتن فردوسی هایی که از رستم برایشان بگوید بتمن، مرد عنکبوتی و ... را روی کار آورده اند تا به عنوان یک الگوی جعلی به نوجوانانشان بیاموزند با قدرت بازوی این شخصیت ها دنیا را فتح کرده اند. 
 
وی پشت پرده کارتون ژاپنی فوتبالیست ها را هدف این کشور برای پیشرفت در عرصه ورزش و ارائه الگو به دانش آموزان دانست و گفت: امروز در تمدن سازی به جای حسرتِ دنیا باید گام عملیاتی برداریم تا دنیا حسرت ایران را بخورد و نوام چامسکی دانشمند آمریکایی نیز معتقد است ایران به واسطه عبور از خط قرمز آمریکا، سرپیچی و استقلال دشمن آمریکاست. 
 
فرمانده سپاه استان البرز در خاتمه با اشاره به اینکه دشمن از شکستن مرزهای علمی توسط ایران در هراس است، خاطر نشان داشت: امروز علم را باید مبارزه ای برای توسعه کشور دانست زیرا مطالبه رهبری از دانش آموزان نیز سه مسئله اصلی تحصیل، تهذیب و ورزش است. 

ارسال نظرات