قدیری ابیانه:

کلید پیروزی در جنگ اقتصادی، رونق تولید داخلی است/ تحریم نمی‌تواند مردم ایران را از پای بیاندازد

سفیر سابق ایران در ایتالیا گفت: در حال حاضر فشار اقتصادی به جنگ اقتصادی تبدیل شده و کلید پیروزی تنها رونق تولید داخلی است.
کد خبر: ۹۱۷۷۴۴۱
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ حسن قدیری ابیانه صبح امروز در همایش بزرگ گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سبزوار با بیان اینکه امروزه دشمن با تشدید فشار اقتصادی، جنگ اقتصادی را به کشور تحمیل کرده است اظهارداشت: تنها راه پیروزی و پیشرفت در شرایط کنونی، رونق تولید داخلی و حمایت همه جانبه دولت و مردم از این تولیدات است.

وی با اشاره به اینکه در هیچ دوره‌ای از تاریخ چنین فشار اقتصادی‌ای بر هیچ کشوری تحمیل نشده است تاکید کرد: دشمنان نیز به این نتیجه رسیده اند که تنها تحریم نمی‌تواند مردم ایران را از پای بیاندازد و اقدام به توطئه‌های دیگر همراه با فشار اقتصادی کرده اند.

قدیری ابیانه در ادامه با بیان اینکه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس تکلیفشان را شناختند و به آن عمل کردند تصریح کرد: از جمله وظایف ما امروز این است که تکلیف خود را بشناسیم و به آن عمل کنیم که همان راه پیروزی و نصر است.

کارشناس مسائل سیاسی به برگزاری یادواره‌ها و همایش‌ها با نام شهدا اشاره کرد و افزود: برگزاری یادواره شهدا سبب خواهد شد تا فرهنگ دفاع مقدس در کشور گم نشده و این شیوه هر روز با زندگی مردم اجین باشد.

قدیری ابیانه همچنین با انتقاد از دریافت حقوق‌های نجومی در شرایط کنونی کشور تاکید کرد: امروز مردم و مسئولان باید دست به دست هم بدهند تا ازاین ورطه کشور را به سلامت عبور دهیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها